برنامه ای در شبکه سه بعد از ایام محرم و صفر به روی آنتن می رود که و قرار است ژیلا صادقی اجرای آن را بر عهده بگیرد و با این برنامه به شبکه سه بازگردد .

%da%98%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%82%db%8c

ژیلا صادقی مجری برنامه «خانه فیروزه‌ای» در گفت‌وگویی درباره جزئیات این برنامه گفت: «این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی اصل قرار است به روی آنتن برود و در حال حاضر ایشان در حال رایزنی‌ها و تدارکات این برنامه هستند.»

صادقی همچنین افزود: «با توجه به اینکه در ایام محرم و صفر قرار داریم و برنامه نیز هنوز به انسجام کاملی نرسیده است، پیش‌بینی می‌کنم زمان به روی آنتن رفتن این برنامه بعد از ماه محرم و صفر باشد و امیدوارم همه برنامه‌ریزی‌هایمان تا آن زمان به درستی پیش برود.»

ژیلا صادقی درباره ساختار و محتوای این برنامه نیز گفت: «از آنجاییکه هنوز همه جزئیات قطعی نشده‌اند نمی‌توانم توضیح خاصی درباره جزئیات برنامه‌ای که قرار است اجرا کنم بدهم و اجازه بدهید اطلاعات بیشتر را زمانی در اختیارتان قرار دهم که به جمع‌بندی نهایی درباره همه چیز رسیده باشیم.»

این مجری با سابقه تلویزیون همچنین درباره شائبه ممنوع‌التصویری اش در چند سالی که در تلویزیون اجرا نداشته گفت : «نمی‌دانم این شایعه از کجا و توسط چه کسی شکل گرفته. من در این ۱۵ سال هیچ حکمی مبنی بر ممنوع‌الکاری یا تلفنی مبتنی بر محدودیت اجرا و این ماجراها نداشتم. در هیچ جلسه ای حضوری یا غیر حضوری هم توجیح و توضیحی دال بر ممنوع الفعالیت بودنم به من ابلاغ نشد و واقعا نمی دانم از شایعات از کجا نشات گرفتند.»

صادقی در ادامه همچنین افزود: «آن سه سالی که در تلویزیون اجرا نکردم ایران نبودم و اصلا ممنوع‌الکار نبودم.»

ژیلا صادقی در پایان خاطرنشان کرد: «به نظرم این شایعات را مردم نمی‌سازند، این حرف و حدیث‌ها ابتدا از رسانه آغاز می‌شود و بعدها ممکن است بین مردم دهان به دهان بچرخد. اما مسئله ممنوع‌الکاری درباره من هیچ وقت صحت نداشته است.»