مسائل و مشکلات ازدواج با مرد پولدار

شاید این تصور وجود داشته باشد که ازدواج با فرد ثروتمند باعث رفع مشکلات زندگی مشترک خواهد بود یک اشتباه فاحش به شمار آید. ازدواج با مرد ثروتمند نه تنها آرامش‌ شمارا بیمه نمی‌کند، بلکه شما را وارد چالش‌های جدید زندگی می‌کند.سوالاتی چون‎ چند اسکناس تا خرید شادی فاصله دارید؟ برای اینکه تا ابد دلخوش بمانید به چه چیزهای دیگری نیاز دارید؟ خانه لوکس کنار دریا؟ اتومبیل گران‌قیمت و یک حساب بانکی میلیاردی؟ محققان نمی‌خواهند شما را  فریب دهند و بگویند پول زیاد خودش درد روی دردهای‌تان می‌گذارد. اما این را هم می‌گویند که شادی را نمی توان با پول خرید و اگر این روزها افسرده و دل گرفته هستید، حتی پس از رسیدن به آرزوهای گفته شده نمی‌توانید خودتان را به‌راحتی از چنگ افسردگی و ناخوش‌احوالی رها کنید.

با پول نمی توان شادی را خرید
در اینکه پول داشتن می‌تواند شما را شادتر کند، کمتر کسی شک دارد اما برای شاد شدن حتما نباید درآمد بالایی داشته باشید، ثروت کلانی را به ارث برده باشید یا با مرد پولداری ازدواج کنید.از نظر محققان همین که دیگران به شما اجازه دهند پول‌های‌شان را بشمارید هم می‌تواند باعث شاد شدن‌تان شود. به نوشته دیلی‌میل، فکر کردن به پول و شمردن آن می‌تواند دردهای شما را کم کند و تاثیر منفی مشکلات اجتماعی مثل تنهایی و نداشتن دوست را هم کمتر کند. به باور محققان، دست زدن به پول احساس قدرت درونی شما را بیشتر می‌کند و علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس‌تان، ترس را هم از شما دور می‌کند.بررسی‌ها نشان می‌دهد شمردن اسکناس گذشته از کم کردن درد، احساس پریشانی و اضطراب را کمتر و قدرت درونی و خود‌کفایی را بیشتر می‌کند.

برای خود هدیه بخرید
پول شادی می‌آورد حتی اگر پول توی جیب‌تان را خرج نکنید و تنها پس‌اندازش کنید باز هم شاد می‌شوید.بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها پول خرج کردن برای تفریح و نیازهای خودتان نیست که باعث آرامش و شادی شما می شود. وقتی شما پول‌تان را برای دیگران خرج می‌کنید احساس شادی‌تان افزایش پیدا خواهد کرد.

شوهر پولدار کلید خوشبختی نیست
پول را نمی‌توان به‌عنوان کلید شادی و خوشبختی معرفی کرد. درحالی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند پول بیشتر به معنای شادی بیشتر است،پول و درآمد بیشتر، از پس کم کردن غصه‌های شما بر می‌آید، درحالی که بی‌پولی ممکن است مدت‌ها شما را در وضعیت دردناکی که آزارتان می‌دهد، تثبیت کند.

خرج عروسی را کم کنید
اگر می‌خواهید با مردی پولدار ازدواج کنید، باید این موضوع را بپذیرید که اعتماد به نفس بالا و احساس بی‌نیازی‌اش به دیگران می‌تواند گاهی به احساسات شما لطمه وارد کند. با وجود این اگر هنوز هم حاضر نیستید با بی پولی زندگی کنید و دنبال خواستگاری با جیب‌های پر‌پول می‌گردید، باز هم می‌توانید امیدوار باشید که با رعایت برخی نکات می توانید شادی را از آن خود کنید.اگر خواستگاری پولدار پیدا کردید، فکر گرفتن یک عروسی مفصل و پرهزینه را از سرتان بیرون کنید.عروسی نگرفتن می‌تواند عاقبت ناخوشایندی را برای عشق شما رقم بزند و احتمال طلاق گرفتن‌تان در آینده افزایش دهد. اگر‌چه پژوهشگرانی که روی دلایل طلاق کار می‌کنند می‌گویند به‌خاطر اینکه در سال‌های آینده از انتخاب‌تان پشیمان نشوید و بهانه‌ای برای جدایی پیدا نکنید باید عروسی بگیرید، اما همان محققان اعلام می‌کنند که گرفتن عروسی مجلل و پر‌هزینه هم می‌تواند دلیلی بر آسیب رساندن به رابطه شما کند.

به‌جای خرید مبل ماه‌عسل بروید
به‌جای اینکه مبل خانه‌ را عوض کنید، یک هفته سفربروید. وقتی برای خرید خودرو، خانه یا وسایل تازه پول خرج می‌کنید، شادی که برای خود می‌خرید به مرور زمان از بین خواهد رفت، درحالی که خاطرات شیرین سفر هیچ‌وقت از ذهنتاناک نخواهد شد.