فرانسه

فرانسه کشوری که با عنوان های متعددی آن را می شناسند.عنوان هایی مانند پایتخت فرهنگی اروپا، کشور بازیگران مشهور تئاتر و سینما، کشوری برای خلق لحظات رمانتیک، کشور ناپلئون بُناپارت و جنگ هایش ، کشور شاعران و نویسندگان مشهوری چون الکساندر دوما، ویکتورهوگو، ژول ورن و گوستاو، کشور باغ موزه های سرسبز و کوه های پوشیده از برف آلپ و…
فرانسه یکی از زیباترین کشور های اروپای غربی است و همواره جزو جذاب ترین کشور ها از نظر صنعت توریسم بوده است. قسمت‌ های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌ وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوانی در این کشور هستیم.
گردشگرانی تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب می کنند که برای گردشگری بین سنت و مدرنیه؛ هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ طبیعت و یا ساخته های دست بشر یکی را برای بازدید انتخاب کنند.
انتخاب زمان مناسب برای سفر به فرانسه به علاقه شما بستگی دارد، زیرا در تمام طول سال تور فرانسه برگزار میشود اما پیشنهاد خاص ما برای گردشگران ایرانی که علاقه مند به تاریخ و طبیعت هستند، فصل پاییز و بهار، فصل شکوفه ها و گل ها و مناظر رنگانگ، می باشد.

ایتالیا

ایتالیا در قسمت جنوبی اروپا واقع شده است و علاوه بر شبه ‌جزیره ایتالیا، شامل دو جزیره بزرگ دریای مدیترانه، بنام های ساردینی و سیسیلی می باشد. گردشگران تور ایتالیا جالب است بدانید این کشور مرکز اصلی فرهنگ و هنر بسیاری از کشورهای اروپایی است . کشور ایتالیا عضو سازمان ملل ‌متحد، گروه ۸G و اتحادیه اروپا است. در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد منصوب شد.این کشور که تاریخ کهن و غنی دارد نه تنها به خاطر پشتوانه فرهنگی و هنری مردمش، بلکه به دلیل وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان، گردشگران تور ایتالیا بسیاری از سراسر جهان تشویق کرده که ایتالیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.
هر منطقه از ایتالیا مجموعه ای از جاذبه‌های گردشگری است که نادیده گرفتن آن ها غیر ممکن است. از ناحیه ساحلی ریورا و کانال بزرگ ونیز در شمال تا ساحل خیره کننده امالفی و شهر خرابه پمپی در جنوب سرشار از زیبایی هایی است که دیدن آن ها باید برای هر گردشگری در تور ایتالیا جزو اولویت‌های اول باشد. هنر عالی و بناهای تاریخی در همه جا در اطراف ایتالیا یافت می‌شوند. علاوه بر گنجینه‌های هنری، ایتالیا مملو از سواحل زیبا، دریاچه کوهستانی و کوه دیدنی است که به جذابیت هر چه بیشتر تور ایتالیا می افزاید.

صربستان

صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال ۲۰۰۶ مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند.
رودخانه دانوب با ۲۸۲۰ کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور اروپا گذر کرده است که مرزهای مشترک زیادی با کشورهای همسایه خود دارد. اگر با تور صربستان همراه شوید به این امر پی ببرید که این کشور بسیار سر سبز، خوش آب و هوا و با پوشش گیاهی انبوه می باشد.
طبق اعلام رسمی سازمان سرشماری صربستان، این کشور دارای ۱۰ میلیون جمعیت و با میانگین سنی ۳۵ سال است. زبان رسمی این کشور صربیایی که ۸۰ درصد از مردم صرب، ۹ درصد مجار، ۴ درصد رومانی، ۱ درصد یوگوسلاوی و و ۱ درصد بوسنیایی هستند.
با توجه به جنگ های داخلی متعددی که طی ۱۰ سال گذشته برای مردمان صربستان اتفاق افتاده است همچنین ویرانی و استعمارگری کشورهای همسایه بیش از ۲۰ درصد صربی ها زیر خط فقر هستند و وضعیت مناسبی ندارند. برای گذراندن زندگی از کشاورزی در زمینه ی شیر، ذرت، گندم و گوشت همچنین صادرات اقلامی همانند ماشین آلات، تجهیزلا حمل و نقل و برخی مواد غذایی استفاده می کنند.

اسپانیا

گردشگران تور اسپانیا بهتر است بدانند این کشوری‌ واقع جنوب غربی اروپا در شبه‌جزیره ایبری و از اعضای اتحادیه اروپا است. حکومت رسمی اسپانیا، پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید می‌باشد. این کشور از شمال با فرانسه و آندورا، در جنوب با جبل‌الطارق در غرب با پرتغال، و مراکش و هم‌ چنین دارای مرزهای دریایی مشترک در شرق با دریای مدیترانه، و در غرب و شمال با اقیانوس اطلس است.

کشور اسپانیا با ۵۱۴۰۳۰ کیلومتر مربع مساحت، گردشگران تور اسپانیا جالب است بدانند ۵۰ امین کشور پهناور جهان و دومین کشور بزرگ اروپای غربی بعد از فرانسه است که شامل قسمت اعظم شبه‌جزیره ایبری، جزایر بالئارس، جزایر قناری، شهرهای سبته و ملیله در شمال قاره آفریقا و برخی جزایر دیگر واقع در مقابل سواحل این قاره و خود شبه‌جزیره‌است.زبان رسمی در تور اسپانیا، اسپانیایی است که امروزه ۵۰۰ میلیون نفر سخنور دارد. اسپانیا (تور اسپانیا) با ۵۰۴،۷۸۲ کیلومتر مربع بزرگترین کشور شبه جزیره ایبری است.اسپانیا همچنین پس از فرانسه دومین و بزرگترین کشور غرب اروپا محسوب می‌شود. هم اکنون زبان رسمی تمام کشورهای قاره آمریکا بجز کانادا، ایالات متحده و برزیل، اسپانیایی است