درست است که بیشتر والدین بیان میکنند فرزند سالم باشد و دختر و پسر بودن مهم نیست ولی در اصل برای بسیاری از والدین جنسیت فرزند نیز مهم است و از ته دل دوست دارند جنسیت فرزند نیز آنچیزی باشد که میخواهند .

شاید تعیین صددرصدی جنسیت فرزندان در دست ما نباشد ولی با کارهایی که میتوان کرد و یا رژیم غذایی توصیه شده می توان درصد تولد فرزند با جنسیت مورد علاقه شما بیشتر شود .

اگر خواهان فرزند دختر هستید این مطلب را دنبال کنید .

کودک-دختر

 

برای جـــنیــــن دخــــتـر باید کـــلـــســیـــم و مـــنــیــزیـــوم خون بـــــــالا بـــــــرود و میزان پتاسیم و سدیم خون پایین بیاید.

 

مقدار نیاز روزانه به پتاسیم یک میلی گرم است اما در رژیم های غذایی معمولا تا ۱۵ برابر این مقدار پتاسیم وجود دارد. کلسیم که مقدار احتیاج روزانه آن در بدن ۸۰۰ میلی گرم در روز است.

رژیم غذایی کم‌انرژی که حداقل کالری، مواد معدنی و مواد مغذی را داشته باشد، با احتمال بیشتری به تولد نوزاد دختر منجر می‌شود.

محیط اسیدی واژن

محیط اسیدی واژن احتمال دختر دار بودن را به میزان زیاد افزایش می دهد.

برای ایجاد محیط اسیدی اولا مقاربت باید ۳ روز قبل از تخمک گذاری صورت گیرد زیرا در این زمان ترشحات دهانه رحم کمتر قلیایی است.

دقت کنید دخول عمیق نباشد و خانم به ارگاسم نرسد زیرا در هنگام ارگاسم زنانه ترشحات قلیایی تر است قبل از نزدیکی از محلول رقیق شده سرکه و آب برای شستشو استفاده کنید تا محیط اسیدی شود.

چه مواد غذایی استفاده کنیم:

بطور کل خانمها از ۳-۲ ماه قبل از بارداری می بایست از غذاهایی با کلسیم و منیزیم بالا استفاده کنند و خانم هایی که فرزند دختر می خواهند مواد غذایی زیر را زیاد استفاده نمایند .
لبنیات شیر و ماست و خامه و پنیر ها یی که زیاد شور نباشند

ترشی

کاهوی سبز با سرکه پیاز

کاکائو

لوبیا سبز

ماهی ساردین

خاویار

شلغم

سبزیجات مثل شوید

بادام بدون نمک

قهوه (توجه کنید میزان قهوه نباید بیشتر از ۳ فنجان در ۱ روز باشد بهتر است قهوه غلیظ نباشد)

برنج

سویا

گردو

عدس

تخم مرغ

بادام زمینی (شور نباشد)

بادام (شور نباشد)

کرفس

هویج

زیره

دوغ وکشک

سیب

خیار

لوبیا سبز

کلم

کدو

فلفل سبز

پیاز و ترب

مکمل CALSIUM

مکمل ۳ OMEGA

الو وخورشت آلو

آب معدنی

ران مرغ

ذغال اخته

نان سبوس دار مانند نان سنگک

زیره

گوشت ها ۱۰۰گرم در روز

و مواد غذایی که در رژیم پسر دار شدن لازم است را مصرف نکنند.

مادرانی که قبل از بارداری صبحانه کم مصرف میکنند و یا رژیم غذایی کم کالری دارند بیشتر نوزاد دختر به دنیا می آورند.

دقت کنید خانمها چه در مورد فرزند دختر یا پسر از ۳ ماه قبل از بارداری بایستی مصرف اسید فولیک را آغاز کنند نقش تغذیه در تعیین جنسیت نوزاد تا حدود ۷۵ در صد به اثبات رسیده است، بنابراین اگر تمایل زیادی به داشتن نوزاد دختر یا پسر دارید حتما از حدود ۶-۵ ماه قبل از بارداری اصول تغذیه ای را رعایت فرمائید.

رعایت رژیم غذایی دختردار شدن دراختلالات عصبی، بالا بوودن کلسیم خون و نارسایی های کلیوی ممنوع است