فال امروز یکشنبه ۶ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می گیرید که می توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می رسد بگویید چکار می خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

 

فال متولدین خرداد:

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته اید شکرگزار باشید.

فال متولدین تیر:

شما امروز به قدری خوش بین هستید که حتی اگر مشکلات خیلی شدید پیش روی خود داشته باشید، باز هم به وظایفتان توجه می کنید. آرزوی شما برای تغییر دادن با نیازتان به امنیت و آسایش مغایرت دارد، اما حالا خودتان تشخیص داده اید که بعضی از چیزها نباید ادامه داشته باشند. اگر فکر می کنید ریسک کردن فرصتی برای بهتر کردن شرایط اخیر است پس نترسید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته های خود کم کنید، می توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید، دور افتاده اید و نمی توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می کند.

 

فال متولدین مهر:

امروز روزی است که باید در بین همکارانتان بدرخشید! اما شاید نتوانید از محبوبیت خود به نفع خود استفاده کنید. مادامی که به خودتان مغرور نشوید، مورد تشویق و توجه واقع شدن تجربه خیلی خوب و زیبایی خواهد بود.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی داشته باشد، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید، اما الان خودتان هم می دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید، این رابطه می تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه های خاص و جدید اجتناب نکنید.

 

فال متولدین آذر:

 شما امروز انقدر به توانایی های خود مطمئنید که می دانید حتماً به رویاهای خود می رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال متولدین دی:

به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می شناسید بامحبت رفتار می کنید، برای اینکه به نظر می رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه های خود رسیدگی کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شاید شما ندانید که انگیزه هایتان شما را به کدام سو می برند، اما شما را ترغیب می کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می توانید در مورد ایده های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.