فال امروز یکشنبه ۴ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز وسوسه شده اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.

فال متولدین مرداد:

شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی شوید. در حقیقت، امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می رسید.  پس امکانات خود را دست بالا گرفته و حرکت کنید و مطمئن باشید که به نتیجه می رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه کوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می رساند.

فال متولدین شهریور:

ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی توانید نقطه ضعف هایتان را انکار کنید و نمی توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

فال متولدین مهر:

امروز دیگران از شما می خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می کند و شما را فردی دلسوز می داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال متولدین آبان:

 

شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید که شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال کسی توانایی مخالفت کردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را که برای مسافرت خود لازم دارید را آماده کنید، برای اینکه قبل از اینکه خانه را ترک کنید باید خود را آماده کرده باشید. البته اگر حتی برنامه هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نکنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

 

فال متولدین آذر:

تلاش های شما برای اینکه امروز همه چیز را با هم داشته باشید کاری عبث و بیهوده است، به خاطر اینکه اگر موفق هم شوید باز برای تان بر عهده گرفتن این همه کار سخت خواهد بود. این مسئله مانند یک بازی کامپیوتری است؛ شما یک کار را در مقطعی به پایان می رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می شود که باید زمان زیادی برای حل مشکلات پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست جدید و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای یک کنترل بیهوده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!

فال متولدین دی:

شما تصورات خود را به زیبایی رنگ می کنید و می آرایید اما باید بدانید تصورات در زندگی واقعی فایده ای ندارند. تصورات می توانند به شما انرژی مثبت بدهند اما هیچ گاه مطلق عمل نمی کنند. شما از قدرت تفکر بالایی برخوردار هستید بیشتر مسائلی را که تجزیه می کنید به درستی ثابت می شوند، اگر می خواهید در آینده موفق باشید بهتر است از انرژی و قدرت تفکرتان استفاده بهینه بکنید.

فال متولدین بهمن:

دوران معصومیت و بی گناهی به سر رسیده است. با وجود اینکه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می دانید که تغییری بزرگ در کارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی دانید که این تغییرات واقعاً شما را به کدام سمت می برند. از سهیم کردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فکر کردن به این موضوع هم شما را می ترساند. ممکن است یک یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.

فال متولدین اسفند:

امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی کفایتی خودتان قضاوت می کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.