فال امروز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

باید سعی کنید که امروز توانایی طبیعیتان برای رک بودن را با سیاست ترکیب کنید. سعی کنید که یک احساس جذابیت و شیک بودن داشته باشید و رفتارتان را هم بهتر کنید. جذابیتتان بیشتر خواهد درخشید. اگر هنوز هم بطور پنهانی اعتماد به نفس کمی دارید باید تمام تردیدها را کنار بگذارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز برای شما روز پر مشغله ای خواهد بود. موفقیت انتظارتان را می کشد، ولی باید برای آن تلاش هم کنید. باید در یک مشاجره خانوادگی یا رقابت عشقی پیروز شوید، ولی بهتر است که در آن صادقانه رفتار کنید.

 

فال متولدین خرداد:

روز خیلی خوبی برای گذراندن با دوستان است. اگر به شما یک سبک زندگی فعالانه پیشنهاد شد، نباید آنرا رد کنید. وقت بسیار زیادی دارید تا رویاپردازی کنید و به مشکلات اخیر فکر کنید. موقعیت داشتن تجارب جدید را از دست ندهید.

فال متولدین تیر:

امروز چشم اندازهای جدید به شما جذب می شوند و الهام بخشتان می شوند، البته بیشتر آن از درونتان خواهد بود. امروز همراه با نیازتان به رفتار نجیبانه، چیزهایی مثل مقتصد بودن ویژگی شما خواهد بود. اگر یک تیرماهی معمولی هستید، ممکن است که علاقه تان به برنامه های اخیر را زمانی که برایتان هزینه بر باشند یا مشکلاتی بار بیاورند، از دست بدهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز برای شما پر از تغییرات ناگهانی خلق و خو است. امروز ممکن است چیزی که قبلا برایتان هدفی ساده تلقی می شد، تبدیل به یک میوه ممنوعه شود. ستارگان پیشنهاد می کنند که احساساتی مثل این کوتاه مدت خواهند بود و نباید برایتان نگرانی ایجاد کنند.

 

فال متولدین شهریور:

هفته تان را باید به صورت هیجان انگیز به پایان برسانید. باید بهتر به عشق، هنر و سرگرمی فکر کنید تا زندگی روزمره. اگر با یک مانع ناراحت کننده مواجه شدید، روحیه خود را از دست ندهید. البته آنرا نباید رها نیز کنید. شاید سرنوشت به شما هشدار می دهد که انرژی خود را از به هدر ندهید و یا به یک مسیر اشتباهی نروید.

 

فال متولدین مهر:

امروز هم پر از سورپرایز خوب است و هم پر از نامیدی. به عنوان مثال شاید کشف کنید که نباید به همه دوستان اعتماد کرد. ممکن است به دلیل مشکلات مالی مجبور شوید که برنامه های آینده را به تعویق بیندازید یا تنظیم کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

باید مراقب باشید که زننده رفتار نکنید. این ویژگی باعث از بین رفتن جذابیتتان می شود. همچنین نباید کمال گرایی و قاطعیتتان شما را هدایت کنند. فراموش نکنید که امروز روز استراحت است و شما هم حق دارید که استراحت کنید!

 

فال متولدین آذر:

امروز توانایی هایتان بی انتها و میلتان به پیشرفت و رشد نیز بدون محدودیت است. ولی هنوز هم باید سعی کنید که متواضع بمانید. شما نه خدایید و نه یک فرد برگزیده. به یاد داشته باشید که حتی شما نیز ممکن است گاهی به در بسته بخورید و امروز هم یکی از آن روزهاست.

فال متولدین دی:

امروز خوش بینی و بدبینی هر دو به نوبت حاکمیت روحتان را در دست می گیرند. سعی کنید که اطمینان یابید اولی چیره می شود، و در این صورت است که بسیاری چیزها در نوری روشن دیده خواهند شد. ساعات صبح سخت ترین لحظات خواهد بود. این زمانی است که ترس ها، خاطرات آزارنده و دلشوره های ناراحت کننده می توانند به سراغتان بیایند.

 

فال متولدین بهمن:

امروزتان را با یک دعوای زناشویی یا مشاجره با والدین اغاز نکنید. اگر همسرتان خیلی روبه راه نباشد، ممکن است با شما خیلی خوب رفتار نکند. افراد هنرمند شاید خود را در یک موقعیت سخت بیابند. اگر شما یکی از آنها هستید، یاد بگیرید که نه تنها با مخاطبین ستایش گر کار کنیدف بلکه بیشتر از پیش با مردم پر توقع باشید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز نیازتان به مفید بودن قوی تر میشود. به دیگران کمک کنید و در انتظار تمجید و قدردانی در عوض آن نباشید. از خود مهربانی نشان دهید و اغلب یک قالب ذهنی مثبت داشته باشید، مخصوصا هنگام تعامل با فرزندان. شوخی و خنده و هم چنین سخنانی خردمندانه قوی ترین سلاحتان خواهند بود.