فال امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می باشد و اکنون به شما توصیه می شود به موضوعات کوچکی که می توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

از فعالیت ها و یا کارهایی که انجام می دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت هایتان خسته شده اید می خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

 

فال متولدین خرداد:

فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه ریزی کنید.

فال متولدین تیر:

اگر امروز دوست یا شریک تان عصبانی باشد، شما این توانایی را دارید که او را آرام کنید. شما از این نمی ترسید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق نظرات شخصی خود حرکت کنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا کنند، به جای اینکه بر تفاوت های کاملا آشکار متمرکز شوند. اکنون به دنبال راه حل های محافظه کارانه نباشید. به یاد داشته باشید که شما می توانید امروز یک مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید که ریسک کنید.

 

فال متولدین مرداد:

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده اند، اما دل شما چیز دیگری می گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی کند.

 

فال متولدین شهریور:

در حال حاضر این طرز فکر که همه مردم خواسته های شما را می شناسند طرز فکر خطرناکی است، حتی اگر به نظر خودتان کاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نکنید که دیگران نمی توانند فکر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممکن است دچار اشتباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر کردن اختصاص دادن می تواند قبل از اینکه مشکلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.

 

فال متولدین مهر:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می شود پاسخ مثبت می دهید چون به نظرتان خوشایند می آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز در حالی که آرزو می کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی دهد و شما احساس می کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.

 

فال متولدین آذر:

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.

فال متولدین دی:

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی خواهید اما با یک دید کلی داشتن می توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

 

فال متولدین بهمن:

معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می شوید که می تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز قادر هستید از نظر احساسی و حمایتهای عاطفی روی دوستانتان حساب کنید، اما از آنها توقع بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه مایوس خواهید شد! خوشبختانه شما مجبور نیستید هر خواسته تان را دوبار تکرار کنید؛ فقط برای مطرح کردن نگرانی هایتان نیازمند توجه و حمایت کافی هستید تا بتوانید از شرایط سختی که در آن قرار دارید بیرون بیایید. در حالیکه در جستجوی راه حلی برای مشکلتان می گردید به دنبال کمال نباشید. شما همیشه می توانید به عقب برگردید و بعدا به جزئیات کارتان رسیدگی کنید.