فال امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می گویید، اما درگیری و کشمکش ها افزایش می یابد و حتی می تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می توانید از این درگیری های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث ها را پیدا کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته های خود کم کنید، می توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

فال متولدین تیر:

احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می کند، اما واقعا اینطور نیست. در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می کند و اگر شما عاقل باشید، به آنها اجازه این کار را می دهید. آنها هنوز در پی کمک و یاری رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

فال متولدین مرداد:

نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز اگر اطرافیانتان تمام افتخاراتی که بهشان مغرور هستید را زیر سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهید کرد! خوشبختانه شما قادر هستید ناراحتی ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بین باشید. سعی نکنید عملکردهای خود را عقلانی کنید. از منطق و دلیل تراشی کردن دست بردارید و فقط به حس ششم خود اعتماد کنید.

فال متولدین شهریور:

شما ممکن است از فکر کردن درباره تعطیلاتی که به وقوع نخواهد پیوست خسته شده باشید. شما امروز آماده مسافرت رفتن هستید، اما شاید اصلا نتوانید جایی بروید. شما تعهداتی در دوستی تان دارید که باید بهشان عمل کنید و آنها بر رویای سفرتان ارجحیت دارند. برنامه های بلند مدتتان را فراموش کنید؛ در عوض روی لحظه حال تمرکز کنید و ببینید که چه پیش می آید.

فال متولدین مهر:

جنگیدن با موج کِشنده درونی علایقتان که تحریک کننده احساساتتان است را متوقف کنید. مقاومت نگران کننده شما در برابر موضوعات ناآشنا و نامطمئن بودن رازها اکنون می تواند به وجود آورنده ترسهای شما باشند اما نه به وجود آورنده احساسات. به همان روشی که یک مسأله ریاضی را حل می کنید، در بهبود بخشیدن به مراحل کاریتان نیز با صداقت عمل کنید. شما نمی توانید موارد خاصی را که از سحر و جادو نشأت گرفته را بشناسید.

فال متولدین آبان:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می شود پاسخ مثبت می دهید چون به نظرتان خوشایند می آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

فال متولدین آذر:

ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه ای عاطفی گیج و سردرگم شده اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی کند اما به شما کمک می کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

فال متولدین دی:

به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

فال متولدین بهمن:

شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می توانید در زمان حال داشته باشید.

فال متولدین اسفند:

ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.