فال امروز یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما پر از انرژی های مثبت هستید اما احساس می کنید که دیگران نسبت به این احساس شا بی تفاوت اند. واقعیت این است که رفتار آنها حاکی از بی تفاوتی نیست بلکه آنها تنها به عقل و منطق بیش از احساس توجه نشان می دهند. بنابراین اگر می خواهید با فردی اتباط برقرار کنید، سعی کنید واضح تر حرف هایتان را بزنید و منظورتان را بیان کنید تا کسی دچار سوتفاهم نشود. در آخرین روز سال افکار منفی را از خود دور کنید و برای شروعی زیبا، خودتان را  آماده کنید. سال پر از عشق در انتظارتان خواهد بود.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

احساس می کنید که فردی با شما از دنده لج بلند شده است و فقط می خواهد با شما مخالفت کند، اما بهتر است آنقدرها هم این موضوع را بزرگ نکنید زیرا ممکن است مشکل از خود شما باشد. از آنجا که شما به حرف های طرف مقابل تان با دقت گوش نمی دهید، ممکن است دچار سوتقاهم شده باشید. پس چشم هایتان را  بازتر کنید و واقعیت را با دقت بیشتری ببینید. در این روزهای آخر سال کدورت ها را کنار گذاشته و سال جدید را با انرژی و احساسات مثبت آغاز کنید.

 

فال متولدین خرداد:

احساسات تان را آزاد بگذارید و به تخیلات اجازه دهید به هر جا که دوست دارد، سرک کشد. از این که احساسات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید نیز خجالت نکشید. اگر بخواهید مدام از راه عشق و منطق جلو روید و مسائل را تنها از این زاویه بررسی کنید، در ارتباط برقرار کردن با دیگران و روابط عاطفی تان به مشکل برخورد خواهید کرد پس کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید. امروز که آخرین روز سال می باشد، یک خبرخوبی دریافت خواهید کرد که تمام سختی هایی که در این سال کشیده اید را جبران خواهد کرد.

فال متولدین تیر:

امروز که از نظر احساسی در حالت خوبی به سر می برید، بهتر است به دنبال اطلاعاتی که مدت هاست بدان احتیاج دارید، باشید. حال که انرژی و روحیه شما خوب است، موفقیت شما در این راه نیز حتمی است. از این اعتماد به نفس بالا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما فکرهای زیادی در سر دارید که در سال جدید با تلاش و کوشش به واقعیت تبدیل خواهند شد. فقط یادتان باشد که خودخواهی را کنار بگذارید. شما در این مسیر تنها نیستید. اطرافیان تان نیز می توانند در پیشرفت و موفقیت شما سهیم باشند.

 

فال متولدین مرداد:

امروز موضوعی ذهن شما را به خود درگیر کرده است طوری که نمی توانید بر کارهایتان به خوبی تمرکز کنید. بهتر است در این روز آخر سال تمام افکار را از دور کنید و وقت تان را به استراحت و خوش گذرانی بگذرانید. به جای این که انرژی خود را صرف سوال کردن و جواب گرفتن صرف کنید، آن را برای شروع سال جدید ذخیره کنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، لذت بیشتری از آن خواهید برد. اگر مجرد هستید و به دنبال همراهی برای خود می گردید، سال جدید فرصت های خوبی برایتان فراهم خواهد شد که می توانید از میان آنها نیمه گمشده خود را بیابید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر چه همچنان روابط اجتماعی خود را دارید اما امروز نسبت به روزهای دیگر بیشتر در خودتان فرو رفته اید. مدت هاست موضوعی ذهن شما را درگیر کرده اما امروز پس از ساعت ها فکر کردن، به نتیجه ای مثبت خواهید رسید و بار سنگینی از دوش تان بر داشته خواهد شد. یادتان باشد که خودتان بیش از هر کس دیگری می توانید شادی را به زندگی تان راه دهید. به جای تکیه کردن بر دیگران، به خودتان اعتماد کنید. به زودی خبری از یک دوست قدیمی خواهید گرفت که سورپرایزتان خواهد کرد.

 

فال متولدین مهر:

امروز کمی احساس گیجی می کنید. این احساس طبیعی است زیرا فردا عید است و شما سرتان بسیار شلوغ است و هنوز کارهایتان را تمام نکرده اید اما استرس را کنار بگذارید و سعی کنید با آرامش و پله پله جلو روید. مطمئن باشید در انتهای روز وقت هم برای استراحت اضافه خواهید آورد. بهتر است خودتان را خسته نکنید و برای شروع سال جدید هم انرژی بگذارید. یک پیاده روی می تواند خستگی امروز و حتی کل سال تان را به در کند. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک جشن آماده کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز تا می توانید به سر و وضع خود برسید. اکسسوری های زیبایتان را از کمد در آورید و ژاکت مورد علاقه تان را به تن کنید و تا جایی که می توانید چون ستاره ای بدرخشید. امروز روز پر مشغله در پیش خواهید داشت. فردا عید است و باید سفره هفت سین تان را بچینید و آماده میهمان ها شوید اما یکی از میهمان های شما امروز به دیدارتان خواهد آمد و خبرهای خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. این خبر ممکن است در زمینه مالی یا حتی عاطفی باشد. هر چه هست، آن را برای شروع سالی جدید به فال نیک بگیرید.

 

فال متولدین آذر:

امروز تمام تلاش تان را برای حل مشکلات تان بکنید زیرا از فردا سال جدید آغاز می شود. اگر احساس می کنید که مشکلات شما غیرقابل حل اند، بهتر است این بار عقل و منطق تان را کنار بگذارید و از زاویه احساس به آن نگاه کنید. شاید این بار جواب بگیرید. مدتی است سر موضوعی از شریک زندگی خود دلیگر شده اید. امروز زمان خوبی است تا بنشینید و حرف های دلتان را صریح بیان کنید تا کدورتی اگر مانده، قبل از تحویل سال برطرف شود.

فال متولدین دی:

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و از طرفی باید با افراد زیادی ملاقات کنید اما غر نزنید و نگران نباشید زیرا از با شروع سال جدید شما نیز سرتان خلوت تر خواهید شد و آرامش بیشتری خواهید داشت. اگر انتظارتان از زندگی یا اطرافیانتان زیاد است اما به آنچه می خواهید نمی رسید، کمی انتظارتان را کم کنید، آنوقت خواهید دید که همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. شما در موقعیتی هستید که از آن رضایت کامل ندارید، اما در سال جدید خواهید دید که چگونه به آنچه لیاقتش را دارید، خواهید رسید.

 

فال متولدین بهمن:

مدت هاست در یک دو راهی قرار گرفته اید اما امروز ذهن تان باز می شوید و قادرید یکی از راهها را که مطمئنا بهترین خواهد بود، انتخاب کنید. پس از تصمیم گیری سعی کنید حرف های دیگران را نشنیده بگیرید و تنها بر مسیر پیش رویتان تمرکز کنید. قدرت درونی شما زیاد است پس خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد لجبازی هستید و همین لجاجت در اهداف تان شما را به موفقیت خواهد رساند. خودتان را برای سالی پر از برکت و شادی آماده کنید. اگر مجرد هستید، سال جدید سالی است که در آن نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز افرادی را ملاقات خواهید کرد که اصلا انتظارش را نداشته اید. شما روابط اجتماعی خوبی دارید اما سعی کنید به هر کسی اعتماد نکنید و قبل از دادن هر قول و قراری خوب جوانب را بسنجید. در آخرین روز سال به کارهای نیمه تمام خود بپردازید تا فضا برای پیشرفت و وقوع اتفاقات خوب برایتان باز شود. اگر نزدیک خانواده هستید، وقت تان را با آنها سپری کنید، اگر هم از آنها دورید، از طریق تلفن یا اینترنت جویای حالشان شوید. آنها در این روزهای آخر سال به شما بیش از همیشه احتیاج دارند، پس تنهایشان نگذارید.