فال امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امنیت در اعداد است. باید اخلاق مستقل خود را رام تر کنید و قدمی به سوی مردم بردارید. مصالحه اصلا واژه ی مورد علاقه ی شما نیست، ولی این مصالحه و سازش است که مانند یک عصای جادویی می تواند جادو کند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

ستارگان توصیه می کنند که روابط مثبتی را با همکاران، کارمندان و شرکا حفظ کنید. امروز روزی است که اگر موافقت های صلح امیزی داشته باشید همه ی اختلافات ها قابل حل می شوند. در طول روز ممکن است درگیر امور کاری باشید.

فال متولدین خرداد:

ممکن است کمی در مورد اختلافات با آنهایی که برایتان عزیز هستند و همچنین شرکای کاری و واسطه ها نگرانی داشته باشید. مسایل مالی و مربوط به اموال و همچنین عادات خانگی، ترجیحات زیبایی شناختی و غذایی ممکن است که منبع این سوءتفاهم ها باشند.

فال متولدین تیر:

امروز افکار و همچنین مسافرت ها و مکالماتتان بستگی زیادی به امور خانگی، نیازهای شخصی و سلامتی فیزیکتان دارند. تلاش هایتان تعادل کاملی در خانه ایجاد می کنند و می توانید در بعضی از مشکلات خانه در روباط خانوادگی و مراسمتان به سازش برسید.

فال متولدین مرداد:

باید پروژه هایتان را به بهترین شیوه ی ممکن ارایه بدهید. وقت خارق العاده ای برای سخنرانی، مکالمات، کنفرانس، نمایشگاه، مصاحبه های عمومی و رفتن بدنبال سرمایه گذار است. در مجموع، تلاش های مشترک می توانند با موفقیت با بحث درباره ی برنامه های مشتکر آینده ترکیب شوند.

فال متولدین شهریور:

هدف اصلیتان برای امروز این است که اولویت هایتان را به درستی مرتب کنید. وقت آن است که در واقع سعی کنید فرصت ها را غنیمت بشمارید. به یاد داشته باشید که هیچ شرایط ایده آلی وجود ندارد و هر شرایطی نقطه ضعف های خود را دارد.

فال متولدین مهر:

شرایط امروز شما را نگران می کنند بویژه اگر کمال گرا باشید و سعی داشته باشید که هر کاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یاد بگیرید که چیزهای خوب را تحسین کنید. الان چیزهای خوب زندگیتان خیلی بیشتر از چیزهای بد هستند.

فال متولدین آبان:

 

با سخنان زیبا گول نخورید و خام نشوید. باید به یاد داشته باشید که دوست آن است که بگیرد دست دوست و تنها آنهایی قابل اعتماد هستند که در موقع سختی ها همراه شما بوده اند. قبل از شل شدن دربرابر متقاعد سازی یا تعریفات کسی دیگر، به تجربه، حس ششم و توصیه های افراد نزدیکتان تکیه کنید.

 

فال متولدین آذر:

در ظاهر دوستی ها و شراکت هایتان شکست ناپذیر هستند. نیاز دارید که مطمین شوید یک ظاهر تاثیر گذار مساوی است با محتوای پشت پرده ی آن، و در صورت وجود سخنان بی اساس و ادعاهای جزیی اتحاد شما را غیر ممکن می کنند.

فال متولدین دی:

آنهایی که بار اضافی کار انجام داده اند، کار درستی را انجام داده اند. اگر شما یکی از آنها هستید، می توانید از مدیریت انتظار داشته باشید و حتی تقاضا کنید که تلاش های استثنایی، استعداد و غیرقابل جایگزین بودنات را ببینند و تشخیص دهند.

فال متولدین بهمن:

می توانید قطعا انتظار یک موهبت از بالا را بکشید. پیروزی ها، شکوه و شهرت. شاید در نهایت نیمه ی دیگر خود را بیابید و با همسرتان والدینی شاد باشید. امروز برای شما پر از لحظات شاد خواهد بود، حتی اگر از خانه خیلی دور هستید.

فال متولدین اسفند:

می توانید انتظار داشته باشید که شرایط زندگیتان بهتر شود. همچنین ممکن است با کسی که دوستش دارید دوباره متحد شوید یا یک تصمیم مطلوب از مقامات دریافت کنید. احتمالا این همان چیزی است که روزها و ماه های فراوانی است رویای آن را می بینید.