فال امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

فال متولدین خرداد:

در این اواخر فرصت های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته اید از این فرصت های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

فال متولدین تیر:

ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می تواند شما را از فعالیت های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که خود را با فعالیت های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد.

فال متولدین مرداد:

امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت های شما نیز مثل محدودیت های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

فال متولدین شهریور:

امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

فال متولدین مهر:

شما ارتباط زیاد بین توانایی های معمولی هر فرد و کارهایی که انجام می دهیم را درک کرده اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می شوند وضوح شان نیز بیشتر می شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می توانید اصلاح کنید.

فال متولدین آبان:

شاید امروز کمی احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده اید و وسوسه می شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

فال متولدین آذر:

شما از یک طرف می دانید که باید مسئولیت پذیر باشید و کارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تن تان می خارد برای هیجان و خطر کردن!! باوجود اینکه هم اکنون هیچ خطری شما را تهدید نمی کند، ولی لازم است که قبل از اینکه کاری بکنید که باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر کاری را خوب بررسی کنید.

فال متولدین دی:

شما احساس می کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه های زیبا قرار گرفته اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته اید و سعی می کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال متولدین بهمن:

شما امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال متولدین اسفند:

ایده شما برای ماجراجویی و رفتن به تعطیلات امروز تغییر کرده و بیشتر به وظایف قبلی خود در محل کار می پردازید. شاید قبلا فکر می کردید که می توانید با تردستی از مسئولیت هایتان فرار کنید، اما امروز با ناراحتی در می یابید که راه های فرارتان بسته شده اند. سعی نکنید برای جبران کردن اشتباهات برنامه های خود را کنسل کنید، چرا که این ایده خیلی زود اثرش را از دست می دهد. پس صبر کنید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید.