فال امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده اید را پیگیری کنید.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما براحتی می توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل کنید چنانکه بتوانید تصوراتی که همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل کنید. شما دوست ندارید که همان کارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است که شما می خواهید عادات و روش های قدیمی را دور ریخته و تجربه های جدید کسب کنید. کار کنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه های معمولی وجود ندارد که بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید، فقط چون می توانید چیزی را از قبل تصور کنید به معنی آن نیست که باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز قادر هستید درعالم رویا از سرزمین هایی دیدن کنید که هرگز در عالم واقعیت آنها را مشاهده نکرده اید. تفاوت بین دنیای درونی و بیرونی شما باعث می شود که این روزها دچار آشفتگی و پریشانی شوید و شما زمانی می توانید وظایف تان را به خوبی انجام دهید که زندگی تان دچار آشفتگی و پیچیدگی کمتری باشد. به هر حال بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به زور تلاش نکنید تا این دو واقعیت زندگی تان را نادیده بگیرید. سعی کنید آنها را با هم بپذیرید. اگر بتوانید براحتی بر احساسات خود کنترل داشته باشید، روزتان بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. پس سعی نکنید تا احساسات خود را بر مبنای اتفاقاتی که معلوم نیست بیفتد یا نه، بنا کنید.

فال متولدین تیر:

 گاهی اوقات دیگران سعی می کنند که برنامه های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز نمی توانید بی حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل کنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می گیرد، کاملاً غیرممکن است که به غیر شاد بودن و تفریح کردن کار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز کارهای انجام نشده ای دارید درست نیست که همه وقت و انرژی تان را صرف تفریح و بازی کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده اید که حتی قادر نیستید پروژه تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

 

فال متولدین مهر:

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز کسوف کامل ماه در نشانه تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از یک طرف شما می دانید چه می خواهید و اعتقاد دارید که کاملاً هم استحقاقش را خواهید داشت. از طرف دیگر نظرات یک نفر دیگر در مورد زندگی شما می تواند زندگی تان را آشفته و پریشان کند. حواستان باشد که بر مشکلات ناراحت کننده سرپوش نگذارید تا روابط تان تیره و تار نشود. برملا کردن و بر زبان آوردن همه چیز، استراتژی معقولی برای برطرف کردن استرس های پنهانی است.

 

فال متولدین آذر:

امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته اید به هیچ مانعی برخورد نمی کنید متعجب خواهید شد.

فال متولدین دی:

 شما ممکن است امروز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید.  شما وقتی که بفهمید کار دیگری هم دارید که باید آنرا انجام دهید، هر کاری انجام دهید به مشکل برخواهید خورد. اگر خودتان را مقصر می دانید، دیگر واقعا نمی توانید بیشتر از آنچه که قبلا قول داده بودید کاری بکنید. کمتر کردن مزان توقعتان کمکتان می کند دنیای متفاوتی برای خودتان بسازید.

 

فال متولدین بهمن:

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

 

فال متولدین اسفند:

دوستانی ثابت دارید که نشان می دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آنها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید که تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال هایتان ممکن است بسیار جالب باشد، این گمنامی می تواند از انزوا و گوشه نشینی که شما دارید بهتر باشد. وقتی که در انزوا به نگرانی هایتان فکرمی کنید، از حضور و معاشرت با دیگران باز می مانید.