فال امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز رویاهای شما می توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع کنید. شما به راحتی می توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یک نفر احساسات عاشقانه شما را تحریک کند. فراموش نکنید که شما قدرت این را دارید که رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت کرده و بدین وسیله زندگی تان را تغییر دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاکی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به پیش روید.

 

فال متولدین خرداد:

اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می کنید، هرکاری کنید نمی توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی کنید و همه چیز را نمی گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی تان به توازن منطقی تری خواهد رسید.

فال متولدین تیر:

ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی دانید. شاید به سرانجام کارهایی می اندیشید که دیگران برضد شما انجام می دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می کنید به نظر نمی رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه ای از پیچیدگی ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

 

فال متولدین مرداد:

شما فعالیت هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت های شما را درک خواهند کرد.

 

فال متولدین شهریور:

شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت هایشان اجتناب می کنند ازشان حمایت می کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می کنید.

 

فال متولدین مهر:

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن تری متمرکز کنید. برای شما راحت تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

 

فال متولدین آبان:

 امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفت تان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده تر می شود را تغییر دهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

فال متولدین دی:

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

 

فال متولدین بهمن:

اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته ای بکشاند و شما به آسانی نمی توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز رویاهای غیر ممکنی در سر می پرورانید، اما حقیقت این است که هیچ چیز به طور مطلق خارج از دسترس انسان نیست. هرچند که رویاهای شما در نظر افراد دیگر جذاب و دست نیافتنی هستند، ولی شما مادامی که روی آرزوهایتان متمرکز شوید قادر هستید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. باوجود این باید روی آینده ای تکیه کنید که بر پایه منطق و قانون باشد. واقع بین و منطقی بودن جاذبه ای که برای رسیدن به اهداف تان بدان نیاز دارید را همراه با موفقیت های بزرگتر بهتان می دهد.