فال امروز یکشنبه ۱ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما در مرحله طولانی از زندگی تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال متولدین خرداد:

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله ای لفظی خواهید داشت. اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه های قدیمی لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته شیرین تر است.

فال متولدین تیر:

این روزها سازماندهی کردن افکارتان برای آینده مایه تفریح و سرگرمی تان شده است. اخیرا تجربیاتی داشته اید که شما را از عادت ها و ساختارهای قدیمی تان آزاد کرده اند. حالا شما باید به مراحل بعدی بروید، ولی شخصی از راه می رسد که با دادن جواب “منفی” جلوی پایتان سنگ می اندازد. از طرف دیگ شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید.

فال متولدین مرداد:

انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می کنید خسته می شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول کنید و با آنها موافقت کنید.

فال متولدین شهریور:

شما می توانید در مقابل فردی که سعی می کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه های خود هستید. اگرنمی خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث های علنی اجتناب می کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

فال متولدین مهر:

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال متولدین آبان:

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید،  چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال متولدین آذر:

امروز شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است. ماه هماهنگ برج میزان هم اکنون در دهمین خانه شما قرار دارد که این خانه با مسائل کاری شما ارتباط دارد، ولی شما در حال حاضر می خواهید هم کار کنید و هم سرگرمی داشته باشید. ولی عاقلانه ترین کار این است که اول کارهای خود را انجام دهید.

فال متولدین دی:

امروز که ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته است موارد احساسی را که شما فکر می کردید باید به حال خود رها کنید از نو زنده خواهد کرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشکل دارد و باعث می شود شما احساس راحتی نکنید. حتی اگر تصور می کنید برای حرکت کردن کاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی که آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده اند.

فال متولدین بهمن:

شاید شما فکر کنید که می دانید چه چیز می خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال متولدین اسفند:

امروز هیچ حرف ناگفته ای باقی نمانده است، اما شما باز هم نمی دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جای اینکه سعی کنید جملاتی مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسی صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمی شود. شما بعدها برای تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافی خواهید داشت.