فال امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

افکار و آرزوهای بالا و رویایی شما باعث پیشرفت شما می شوند و برعکس آرزوهای پایین و کوچک، شما را از صعود باز می دارند. در این اواخر، روزهای پر آشوب و پر استرسی را تجربه کرده اید، اصلا روزهای خوب و آرامی را نداشته اید. فعالیت های شاد و سر زنده ای را آغاز کنید تا باورتان شود که شما  هم می توانید با شادی و خوشحالی زندگی تان را ادامه دهید. شما احساسات تان را به راحتی با دیگران در میان می گذارید از این کار دوری کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

 

فال متولدین خرداد:

شما با گرفتاریها و مشکلات بیگانه نیستید. روی هم رفته، درجستجوی تعادل و سازگاری بودن برای فرد متولد برج میزان، یعنی ماه مقیاسها و پیمانه ها، امری طبیعی است. هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس می زدید مشکل تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیتهای تازه تری به دست می آورید.

فال متولدین تیر:

ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی ها قرار دارد و لحظه های پرهیجانی که پشت سر گذاشته اید را به یادتان می آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی تر می شود و نمی توانید از انجام دادن مسئولیت های حرفه ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

فال متولدین مرداد:

شما امروز دوست دارید در خانه و کنار اعضای خانواره بمانید، ولی خیلی علاقه ندارید همان کارهای قدیمی و تکراری را انجام دهید. شما دوست دارید فعالیت های تازه پیدا کرده و در آنها سهیم شوید و یا شاید هم دوست دارید یک پروژه خیلی مهم را قبول کنید. ولی خیلی سریع تصمیم گیری نکنید، برای اینکه تصمیماتی که از روی هوس های آنی گرفته شوند دوام نخواهند داشت؛ امروز فقط از بودن با کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راه های غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز روابط شما به خاطر مشغله های فراوان کاری تحت استرس و آشفتگی قرار دارد. متاسفانه شما درحالیکه هر لحظه عصبانی تر می شوید، شاید قادر نباشید آنطوری که دلتان می خواست کارهایتان را تمام کنید. باوجود اینکه مجبورید در طول روز نسبت به احساسات افراد دیگر هم واکنش نشان دهید، اما اجازه ندهید این کار تبدیل به مهم ترین فعالیت روزمره تان شود. هرکاری که لازم است را انجام دهید و به کارتان ادامه دهید؛ به افراد دیگر هم اجازه دهید به کارهای خودشان برسند.

 

فال متولدین آبان:

اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده اید یا انگیزه پیدا کرده اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی اهمیت پنداشته نمی شود.

 

فال متولدین آذر:

شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

فال متولدین دی:

با وجود ژوپیتر عیاش و برج جدی زمینی در نشانه تان شما احساس آرامش می کنید، اما نمی دانید این آسایش و راحتی چقدر دوام خواهد آورد. امروز کاملاً متفاوت شده اید، چیزهایی لبخند را روی صورتتان می نشاند که قبلاً نمی توانست این کار را بکند. امروز دیگران هم متوجه رفتار مثبت و خوش بینانه شما می شوند و حتی می توانند از شما درس گرفته و آن را در زندگی خودشان به کار ببرند.

 

فال متولدین بهمن:

امروز شما نمی توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می روید تا بدان جا هم کشیده می شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

 

فال متولدین اسفند:

شما درک می کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می شود کمتر احساس نگرانی کنید.