فال امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز می توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت کردن داشته باشید. در حال حاضر آسان تر گرفتن زندگی باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی که ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می کند همچنین شما را تشویق می کند که به کار کردن ادامه بدهید. مادامی که شما نتوانسته اید از وقتتان برای استراحت کردن استفاده کنید نخواهید توانست از زندگی تان لذت ببرید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما امروز احساس کنید به یک توپ بیلیارد تبدیل شده اید چرا که تجربه ای را به خاطر موقعیت دیگری خراب اید. شاید دوست نداشته باشید که برنامه ها و نقشه هایتان را برای کسی توضیح دهید. در عوض، باید تغییرات برنامه کار خود را برای خود تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید خود را با تغییرات محیط تطبیق دهید. بگذارید این اتفاقات خوشایند یک روز دشوار را برای شما به یک روز پر از هیجان تبدیل کنند و شما را غافلگیر کنند.

 

فال متولدین خرداد:

شما هم اکنون کمی عصبانی هستید! برای اینکه می دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

فال متولدین تیر:

در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما به طور ذاتی نمی توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز دوستانتان، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلاً آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه، این که شما می خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می آورد.اما از بد شانسی، شما شیفته ی کاری می شوید که دارید انجام می دهید که باعث می شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز احساس می کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می شود ناراحت می شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

 

فال متولدین مهر:

با ایجاد شدن کسوف ماه در سومین خانه شما – یعنی خانه ارتباطات – نسبت به همیشه سرتان شلوغ تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه کنید. وقت بیشتری را به فعالیت های لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و یا باغچه خانه تان و یا تغییر دکوراسیون یکی از اتاق های خانه تان، اختصاص بدهید تا زندگی تان را زیباتر کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می کنید که از دیدگاه های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می سازد.

 

فال متولدین آذر:

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید، تضمین می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز مستقیما درک می کنید که دیگران چه می خواهند و این می تواند شما را در محل کارتان به طرز شگفت انگیزی کمک کند. اگر می دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده اید تا رییس تان بیاید و کار شما را برایتان تعیین کند؟ زود آغاز کردن و به دقت انجام دادن آن می تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل کند و کمک می کند تا زودتر از آنچه که فکرش را بکنید کارتان را تمام کنید.

 

فال متولدین بهمن:

هنگامی که تلاش می کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم تان را چندین بار تغییر داده اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

 

فال متولدین اسفند:

برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران  بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.