فال امروز یکشنبه ۱۴ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما حین بحث کردن می توانید با پیش کشیدن و نشان دادن حقایق کاری کنید که مخالفان شما راه خود را بگیرند و به خانه شان بروند!! اما شاید ندانید که کی باید دست از این کار بردارید. حتی اگر مدت زمان زیادی نباشد که شما شریکی دارید که با او به بحث و مناظره می پردازید، به واسطه هوش و ذکاوت خود می توانید بحث را هدایت کنید. اگر از این بحث و گفتگو چیزی عایدتان بشود که خیلی عالی است!! ولی اگر اینگونه نباشد بهتر است که به این گفتگو خاتمه داده و دنبال کار خود بروید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

 

فال متولدین خرداد:

مدتی است که انرژی تان جریان دارد و حالا شما می خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می کنید بدتر است. حتی اگر فکر می کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

فال متولدین تیر:

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم های عاطفی گذشته باشد.

 

فال متولدین مرداد:

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده اند و بنابراین شما نمی توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز می تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد، اکنون ماه به نشان شما بازگشته است و نیت دارد به سرعت شما را در راه رسیده به اهداف تان یاری دهد، و ممکن است کمی بیش از همیشه شما را تحت کنترل داشته باشد. نهایتا، شما به سختی برای رسیده به بالاترین اهداف تان کار می کنید، اما ممکن است شما برای رسیدن به آنچه که خود را از دیگری در مواقع خاص جدا می کردید قرار دهید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید، با دیگران به سختی رفتار کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف شان مجبور کنید.

 

فال متولدین مهر:

اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

 

فال متولدین آبان:

امروز ممکن است اثرات کسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اینکه اثرات قوی و زیرکانه آن ممکن است فقط در ضمیر ناخودآگاه حس شود. شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینکه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی گویند که چه خواسته هایی دارند. بگذارید این چرخه های بی پایان ذهنی از زندگی تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اکنون تأثیری که استراحت کردن بر شما می گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یک کار بخصوص است.

 

فال متولدین آذر:

اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت ها و خوشی های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه تان محیطی عالی و فوق العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات تان فراهم می آورد. شما خودتان می دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

فال متولدین دی:

مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم  می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.

 

فال متولدین بهمن:

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می باشند به شرط این که ترس های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار  با اطمینان نیز احتیاح دارید.

 

فال متولدین اسفند:

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.