فال امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می آید تا اینکه ناامید می شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز راحت تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

 

فال متولدین خرداد:

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می کنند به سختی می توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید.

فال متولدین تیر:

شناختن چیزهایی که می خواهید خیلی خوب است؛ اما بیش از اندازه وابسته شدن به آرزوهایتان ناراحتی به همراه دارد. اکنون فرصتی نصیبتان شده که بر ناراحتی های عاطفی خود چیره شوید، اما اول لازم است در محیطی تنها باشید تا احساساتتان را تجربه کنید. شما خودتان به تنهایی توانایی تغییر  دادن احساساتتان و مدیریت کردن آنها را دارا هستید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز باید مرزی بین کند و کاو کردن در احساسات جدی  و خوشحالی و پایکوبی کردن ایجاد کنید. اما شاید اوضاع پیچیده تر شود، چرا که هر کدام از استراتژی های شما در جایگاه خودش برایتان مفید نخواهد بود. پس شما باید هر دو کار را انجام دهید! مشکل اینجاست که هر نوع رفتاری ظاهرا رفتار دیگر را در برنمی گیرد. با همه این احوال شما حتما باید از این شرایط درس جدیدی بگیرید. حتی اگر لازم شد که به عقب برگشته و اطلاعات بیشتری که نیاز است را جمع کنید.

 

فال متولدین شهریور:

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله ای پرهیز کنید.

 

فال متولدین مهر:

یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

 

فال متولدین آذر:

احتمالا امروز قادر نیستید دیگران را به روشنی و به وضوح ببینید به خاطر اینکه شما به جهان با عینک خوش بینی می نگرید. اگر بخواهید به سختی به نظرات و عقاید خود بچسبید و از آنها در مقابل دیگران پرخاشگرانه حمایت کنید فقط اوضاع را برای خودتان پیچیده تر می کنید. برای دفاع  از باورهای خود با این شدت با دیگران نجنگید. چند روز صبر کنید تا ببینید آیا نظرات تان تغییر می کنند یا فقط اوضاع را برای شما پیچیده تر می کنند!

فال متولدین دی:

امروز اصلاً نمی توان این حقیقت که حسهای شما خیلی قوی هستند را کتمان کرد. اکنون شما دلتان می خواهد که به کشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته ها آن طور که شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی کران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانکیتان را متعادل کنید و یا مشکل صورت حسابهای پرداخت نشده تان را حل کنید، شاید مشکلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه کنند.

 

فال متولدین بهمن:

ممکن است شما فکر کنید که دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فکر یک خیال باطل است. در حالی که شما خود را با دیگران مقایسه می کنید، وقتی که شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می کنید، همه چیز متفاوت به نظر می رسد. به جای اینکه نگران باشید که چگونه می توانید با دیگران برابری کنید، همین الان تصمیم بگیرید که چه کارهایی می خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی کوچک اما مشخص شده بردارید، تا چیزی که منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.