فال امروز چهار شنبه ۲ تیر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

 

 

فال متولدین خرداد:

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

 

 

فال متولدین تیر:

پس از تمام آنچه که هفته گذشته اتفاق افتاده است دلتان می خواهد با شروع این هفته سرتان به کار خودتان گرم باشد و به مسائل و کارهای خودتان رسیدگی کنید. این کار خیلی خوبی است، اما به کسانی که زمانی که به آنها نیاز داشته اید از شما حمایت کرده اند پشت نکنید. سعی کنید نزدیکانتان را به چیزی متهم نکنید، شما هنوز تمام اطلاعات لازم ا ندارید و هنوز برای قضاوت کردن خیلی زود است. با یک تماس تلفنی ساده یک مسئله حقوقی به نفع شما تمام خواهد شد. مجردها این هفته ممکن است با شخصی گرم و صمیمی آشنا شوند که حتی خودشان هم باورشان نشود که به این زودی تبدیل به محرم اسرارشان شده است. شاید نیمه گمشده تان در راه است.

 

 

فال متولدین مرداد:

شما در شغل خود بسیار حرفه ای هستید و هیچ کسی به اندازه شما نمی تواند مسوولیت هایش را به انجام برساند. اما در کنار اینها، ایرادی هم دارید که خواسته های درونی خود را به زبان نمی آورید. امروز مهم این است که بتوانید میان زندگی کاری و شخصی خود تفکیک قایل شوید و آنها را از هم جدا کنید. از اینکه با عشقتان در مورد خواسته های قلبی خود حرف بزنید، نترسید. البته پیش از بیان هر حرفی باید با خودتان صادق باشید و ببینید در دلتان چه می گذرد و اولویت های شما در زندگی چیست! از امروز تا آخر تابستان دوره مثبتی در زندگی شما آغاز خواهد شد. قدردان آن باشید.

 

 

فال متولدین شهریور:

امروز قدرت خیال پردازی شما زیاد است. از این همه قوه تخیل می توانید برای خلاقیت و انجام کارهای هنری بهره بگیرید. هنر به رویا نیاز دارد و امروز، زمان رویاپردازی های زیاد شما است. اگر در زمینه هنر کار کنید، بدون شک آثار خوبی خلق خواهید کرد. از مهارت های خود استفاده کنید و حتی از دیگران کمک بگیرید تا در انجام برخی کارها به شما کمک کنند. یا در بهبود ایده هایتان به شما مشورت بدهند. به هیچ عنوان خود را قربانی مسایل منفی یا رویدادهای ناراحت کننده، نکنید. همیشه در موضع قدرت باشید. امروز برای برنامه ریزی خوب است اما تصمیم گیری نکنید و هیچ قولی هم ندهید.

 

 

فال متولدین مهر:

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

 

 

فال متولدین آبان:

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

 

 

فال متولدین آذر:

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

 

 

فال متولدین دی:

از امروز از لحاظ سلامتی و اوضاع فیزیکی حالتان بسیار بهتر خواهد شد. نگرانی اقتصادی که ذهنتان را درگیر کرده راه حل بسیار ساده ای دارد. به جای حرف زدن با واسطه ها خودتان به طور مستقیم با فرد مورد نظرتان صحیلت کنید. امروز روز بسیار پرمشغله ای در پیش دارید، با این حال اصلا دلتان نمی خواهد کارهای تکراری انجام دهید و نیاز به ایجاد تغییر در روند تکراری و همیشگی کارهایتان دارید. بد نیست برای ایجاد این تغییر از مسیر تازه ای به محل کارتان بروید و یا ترتیب انجام کارهایتان را کمی پس و پیش کنید. اگر با شخصی برای بار اول دیدار کرده اید ولی به هیچ عنوان از او خوشتان نیامده است چرا برای بار دوم خودتان را به زحمت می اندازید؟

 

 

فال متولدین بهمن:

امروز شانس با شما یار است و در برخی موارد درست در زمان و مکانی که به آن نیاز دارید با شما همراه خواهد بود. فرصت های بسیاری در انتظار شما هستند، آنها را از دست ندهید. دلتان می خواهد توجه همه را به خود جلب کنید و دیده شوید، این میل به جلب توجه می تواند شما را به افراد جدیدی جذب کند. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید.

 

 

فال متولدین اسفند:

 امروز فرصت های مالی بسیار عالی در انتظار شما است. پول بزرگی را به سمت خود می کشانید و تا چند هفته دیگر یک فرصت کاری عالی برای شما پیش خواهد آمد. این مساله بسیار شما را هیجان زده می کند. اگر می خواهید پیشرفت کنید . فرصت های کاری و مالی عالی داشته باشید، پشنهادهایی که به شما می شوند را نادیده نگیرید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. اینقدر دیدکوتاه به آینده نداشته باشید. آینده را در نظر بگیرید و برای سال های پیش روی خود تصمیم گیری کنید. از خودتان بپرسید قلبا به چه چیزی تعلق خاطر دارید و برای آن نیز تلاش کنید.