فال امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.امروز تمایل دارید که احساسات تان را بیشتر از دیگران گسترش دهید. این افزایش انرژی ممکن است برای دیگران سردرد ایجاد کند، اما شما قصد دارید که احساسا موفقیت تان را تا حد امکان گسترش دهید. حواس تان باشد که چه کار داریدد می کنید. اکنون نباید وظایف تان را کنار بگذارید، چون امروز دست به هر کاری که بزنید سازنده عمل خواهید کرد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!امروز ممکن است خیلی غیر منتظره با یک دوست قدیمی که مدت ها پیش گم اش کرده بودید روبرو شوید. هیچ وقت نمی دانید وقتی که از منزل خارج می شوید چه کسانی را خواهید دید، پس بهتر است همیشه آماده ی رویارویی های ناگهانی باشید. شاید اگر امروز روزنامه دست بگیرید و بخوانید، یک عکس توجه شما را جلب کند، چون عکس کسی است که او را می شناسید.

 

فال متولدین خرداد:

 هم اکنون نزدیک شدن به یک دوست چالش برانگیز شده است، برای اینکه مشکلاتی که به وجود می‌آید مانع از این می‌شود که بتوانید تمام افکارتان را مطرح کنید. شما باید به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید، وگرنه حرفی خواهید زد که به ضرر هردویتان تمام می‌شود. اگر در رابطه‌تان با کسی دچار مشکل شدید، قبل از اینکه عکس العمل نادرستی نشان دهید آن را به یک یا دو روز دیگر بسپارید.امروز از آن روزهایی است که دیگران با پر حرفی های شان به شما اجازه حرف زدن نخواهند داد. کاملا با نظرات طرف مقابل تان مخالف هستید و دیگر صبر و تحمل ندارید. وقتی نوبت حرف زدن شما شد، دیگران قانع می شوند که راست می گویید. نکته ی جالب این است که همین اوضاع آشفته می تواند اوقات سازنده ای را برای شما رقم بزند.

فال متولدین تیر:

شما امروز نمی‌دانید که باید چه کار کنید! برای اینکه فعالیت‌های منظم روزانه تان تحت تاثیر چیزی واقع شده که کاملاً از کنترل شما خارج است. خوشبختانه نگرش مثبت‌تان بهتان کمک می‌کند، اما باید نسبت به قبل کمتر راحت طلب باشید. فراموش نکنید هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند حرکتی بزرگ به سوی پیشرفت و موفقیت‌تان باشد.افکارتان از یک سو به سوی دیگر می رود. بهتر است انرژی های خود را روی کاری متمرکز کنید که هوشمندی می خواهد. حالا که از این همه انرژی لبریز شده اید، آن را با درایت به کار بگیرید و در این میان کمی هم استراحت کنید. می توانید به مافوق تان بگویید که اجازه دهد فقط بیست دقیقه از کار دست بکشید تا بعد بتوانید مفیدتر عمل کنید.

 

فال متولدین مرداد:

حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.امروز دیگران بیشتر از همیشه به شما گوش خواهند کرد. گاهی وقت ها که حرف می زنید، به شما گوش می کنند، اما لحظه ای بعد همه چیز از یادشان می رود. با این حال امروز فرق می کند، چیزهایی که می گویید با جان دل شنیده خواهد شد. پس حواس تان باشد حالا که این طور است نظرات تان را خوب توضیح دهید، چون تاثیر شگفتی خواهند گذاشت.

 

فال متولدین شهریور:

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.امروز تمایل دارید با اطلاعاتی که به دست تان می رسد مخالفت کنید. انگار کمی خودخواه شده اید، چون کمتر به ایده های انسان دوستانه فکر می کنید. بهتر است به کسانی هم که در اطراف تان زندگی می کنند فکر کنید. هر چه بیشتر به دیگران احترام بگذارید، در نهایت خودتان احساس بهتری خواهید داشت.

فال متولدین مهر:

امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما به این ور و آن ور کشیده می‌شود و یافتن آسایش و آرامش سخت شده است. شما انگار روی یک الاکلنگ هستید! و تنش‌هایی که درزندگی تان وجود دارد خسته‌تان کرده است. کاری کنید رویاهایتان زنده بمانند، ولی برای اینکه تعادل خود را حفظ کنید آرام‌تر حرکت کنید.امروز ممکن است اتفاقات مهمی بیفتد. اکنون وقت آن است که نقشه های کاربردی طراحی کنید و ایده های خارق العاده ی تان را به کار بگیرید. همه چیز این قدر سریع دارد پیش می رود که نمی دانید چه طور باید شروع کنید. اما نگران نباشید، برای الآن همین قدر کافی است که فقط ایده های تان را با قدرت مطرح کنید. درهای دیگر خودش به ترتیب باز خواهد شد.

فال متولدین آبان:

شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.اکنون زمان آن است که تعاملات تان را به مرحله جدیدی وارد کنید. چند هفته ی گذشته به این فکر بودید که واقعا به چه چیزی باور دارید و اعتقادتان چیست. اما حالا وقت آن رسیده که همه ی افکارتان را به مرحله ی عمل وارد کنید. این یکی از موهبت های امروز است که تا از دست نرفته باید به کارش بگیرید.

 

فال متولدین آذر:

امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.چرخه ی جدیدی در زندگی تان ایجاد شده و قصد دارید که باورهای قدیمی تان را دور بریزید. تمایل دارید که در درون تان یک خانه تکانی حسابی راه بیندازید. به شما توصیه می شود که همه ی منابعی را که در اختیار دارید گرد هم جمع کنید تا آن چه از نو می سازید پایه و اساس محکمی داشته باشد.

 

فال متولدین دی:

امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.مثل این می ماند که دارید از یک صخره بالا می روید و پای تان مدام می لغزد. به دنبال جای دست هستید و می خواهید جای پای محکمی پیدا کنید تا نیفتید. به خودتان می گویید که اگر از این مخمصه خلاص شوید دیگر هرگز از این مسیر نمی آیید. اما بدانید که همه ی این چالش ها به قوی تر شدن شما کمک خواهد کرد و بیشتر از مسیرهای آسان به نفع تان تمام خواهد شد.

 

فال متولدین بهمن:

 شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.اوضاعی پیش آمده که همه با داد و فریاد فقط می خواهند حرف خودشان را پیش ببرند. از طرفی، کسانی هم هستند که از شما خواسته هایی دارند و شما در حال حاضر قادر به انجام آن ها نیستید. بهتر است بایستید و دلایل تان را برای شان توضیح دهید، حتما حرف تان را خواهند فهمید و درک تان می کنند. نگران نباشید ، چون همه ی فشارها به زودی فروکش می کند.

فال متولدین اسفند:

شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.امروز بهتر است خودتان را وارد ماجراهای دیگران نکنید. احتمال دارد چون خوب به حرف های شان گوش نکرده اید، حرف شان را اشتباه برداشت کنید. به علاوه، امروز بیشتر حواس تان پیش افکار خودتان هست و به سختی می توانید روی کار دیگران متمرکز شوید. اگر حتی با نظر دیگران مخالف بودید، به شما توصیه می شود که فعلا چیزی نگویید.