فال امروز چهار شنبه ۱۰ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت:

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال متولدین خرداد:

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

فال متولدین تیر:

 ماه کامل می تواند شما را امروز در باران یا برف به رقص در آورد ، اما این نکته حیاتی است که شما نباید نسبت به وظایف کاری و خانوادگی خود بی توجه باشید. این مهمانی آنقدر طولانی نمی شود که شما بخواهید غیر مسئولانه رفتار کنید. وسوسه ها شما را احاطه کرده اند اما شما می توانید به خود تلقین کنید که در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب کننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده کنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری کنند.

فال متولدین مرداد:

خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌ هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

فال متولدین شهریور:

شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

فال متولدین مهر:

  امروز شما نیاز به وقت خالی دارید و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار می‌کنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

فال متولدین آبان:

 شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

فال متولدین آذر:

شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

فال متولدین دی:

حالا که بهرام در نشانه شما به سر می برد فکر شما هم از این شاخه به آن شاخه می‌پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عین حال بهتان کمک می‌کند تا یک سری از اطلاعات متناقض را بررسی کنید. اما هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چرا که شما احساسات خود را سرکوب کرده‌اید و در عین حال به تردید و دودلی‌تان افزوده شده است. پس یکی دو روز صبر کنید، آن موقع ایده‌های بهتری در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به ذهنتان می‌رسد.

فال متولدین بهمن:

برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

فال متولدین اسفند:

درست وقتی که فکر می‌کنید می‌توانید به منظم بودن برنامه‌های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می‌شود و همه کاسه کوزه‌هایتان را به هم می‌ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می‌شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.