فال امروز چهار شنبه ۱۰ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

وجود ماه جدید در نشانه شما می تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه کافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان کرده اید که بتوانید تاثیری که می خواهید روی دیگران بگذارید. تمرکز کردن روی هدفتان شما را در مسیری که لازم است قرار می دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن کافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

 

فال متولدین خرداد:

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی تان پدید می آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید.

فال متولدین تیر:

مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم  شدن می رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها  نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

 

فال متولدین مرداد:

اگر شما مطمئن نیستید که در محل کار چه کاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نکنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول کلی برگردید. مسئولیتهایی را که به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید که شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته اید، بلکه برای روزهای آینده خودتان را آماده کرده اید.

فال متولدین شهریور:

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارت هایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

 

فال متولدین مهر:

گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.

 

فال متولدین آبان:

ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی ها قرار دارد و لحظه های پرهیجانی که پشت سر گذاشته اید را به یادتان می آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی تر می شود و نمی توانید از انجام دادن مسئولیتهای حرفه ای خود امتناع کنید. بنابراین  باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

 

فال متولدین آذر:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش های منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

 

فال متولدین دی:

امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می رسد، اما شما کاملاً برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چرا که هم اکنون فعالیت های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

فال متولدین بهمن:

امروز روز خیال پردازی و شعر گفتن است!! اما حالا که عطارد روابط شما را آشفته می کند، شاید وقت خیلی خوبی برای گرفتن یک پیغام ویژه نباشد. خیالات شما فراتر از زمان خود حرکت می کنند و تا موقعی که نخواسته اید افکار خود را وارد زندگی واقعی کنید، آنها می توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می خواهید حرف مهمی زنید، سعی کنید تا فردا که ماه کامل می شود صبر کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می کنند!! چراکه شما می دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می افتد نیست.