فال امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۵ از سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

امروز دایم به فکر پول در آوردن خواهید بود. همه تلاش های شما در راستای سروسامان بخشیدن به مسایل مالی است. اما دیگر فکر و برنامه ریزی و نقشه کشیدن بس است، حالا وقت عمل است. طرح های خود را عملی کنید و یک قدم در جهت افکار خود بردارید. پیش از اینکه وارد راهی بشوید، مطمئن شوید که نقشه راه را همراه دارید و در میانه مسیر گم نخواهید شد. امروز احتمال این هست که یک رابطه عاطفی را آغاز کنید.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

 

 

فال متولدین خرداد:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً‌ در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

 

 

فال متولدین تیر:

امروز دلتان نمی خواهد انرژی خود را هدر دهید، پس بهترین لباس هایتان را بپوشید و به سوی پیشرفت بروید. در محل کار همه را تحت تاثیر قرار خواهید داد. اگر ایده جدیدی دارید توانایی کافی برای آن را خواهید داشت که کاری کنید که مورد استقبال قرار بگیرد. امروز شاید دلتان بخواهد که یک مهمانی راه بیندازید و دوستان یا همکارانی که نقاط مشترکی با آنها دارید را به خانه خود دعوت کنید. حواستان را جمع کنید، شاید عشق واقعی خود را در این میهمانی و در میان این افراد بیابید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید و با اشتیاق در اطراف خود به دنبال عشق می گردید، بدانید که هر آنچه در جستجوی آن هستید را به دست خواهید آورد، کافی است بدانید به دنبال چه می گردید.

 

 

فال متولدین مرداد:

از امروز تا شش هفته دیگر وارد فضای فلسفی خواهید شد و کنجکاوی شما افزایش خواهد یافت. امروز دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. همین کنجکاوی و هیجان دوستی به شما کمک می کند تا ایده های کاری و مالی خوبی پیدا کنید و فرصت های عالی برای خود رقم بزنید. امروز برای یافتن راه های تازه تحقیق و مطالعه کنید. در کتابخانه دنبال کتاب های مرتبط باشید یا در اینترنت جست‌وجو کنید. امروز می توانید برای افزایش درآمد خود راه های تازه پیدا کنید.

 

 

فال متولدین شهریور:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 

 

فال متولدین مهر:

مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

 

 

فال متولدین آبان:

اغلب برای آنکه بتوانید بعضی از مسائل در رابطه خود را کنترل کنید سکوت اختیار می کنید. امروز نباید در اولین قرارتان با یک فرد این کار بکنید، زیرا او این رفتار را دوست ندارد و این قبل از شروع رابطه آن را پایان می دهد.امروز حساب بانکی خود را چک کنید زیرا امروز ممکن است سورپرایزهایی در انتظارتان باشد. بدانید که چقدر پول دارید. سورپرایزها یا اختلافاتی در مورد اموال مشترک، مالیات و بدهی ممکن است پیش بیاید. بدین دلیل شاید برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید که استوار و حمایت کننده باشند.

 

 

فال متولدین آذر:

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

 

 

فال متولدین دی:

امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید

 

 

فال متولدین بهمن:

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

 

 

فال متولدین اسفند:

 شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.