فال امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدرها هم بد نیست و می تواند شما را از خریدن چیزهایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کارهای دیگری که می توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی شود.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

فال متولدین تیر:

امروز همه فکر می کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم ترند را در اولویت قرار دهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما حتماً باید استعدادهای کاری خارق العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می کنید نتیجه عکس می گیرید. حتی اگر شما تمام کارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی های شما دیگران را عصبانی خواهد کرد. اگر آنها نمی توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده ای تاکید می کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می شود. یکدفعه شما می فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

 

فال متولدین مهر:

امروز یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می کند

 

فال متولدین آبان:

 

ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت  روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت که  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید، ممکن است زمانیکه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده اید نمی توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی نیست و رویاهای شما نیز نمی توانند استرس های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.

فال متولدین دی:

شما می خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

 

فال متولدین بهمن:

آن کتاب های طالع بینی که می گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما  در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می توانید آواز بخوانید و برقصید.

 

فال متولدین اسفند:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می کند، و می تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و  در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.