فال امروز چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید می توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات  را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می آیند گردش کنید چرا که این کار می تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

فال متولدین خرداد:

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال متولدین تیر:

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه تان کمک بگیرید و از راه های قدیمی دوری کنید.

فال متولدین مرداد:

با وجود اینکه شما می دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

فال متولدین شهریور:

شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می توانید بی طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال متولدین مهر:

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می باشد: اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

فال متولدین آبان:

امروز هرچقدر که سعی کنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک می شوند. حتی اگر فکر می کنید که منطق و قانونتان جواب نمی دهد، ولی باز هم چیزهایی که می خواهید را در ذهنتان مجسم کرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با این کار اتفاقاتی خواهد افتاد که حتی در تصورتان نیز نمی گنجد

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز درگیر مسئولیت های خانوادگی ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و همه آنها را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

فال متولدین دی:

امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می کنید که می توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

فال متولدین بهمن:

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می توانید با کاردانی خود و توانایی هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فال متولدین اسفند:

شما امروز می خواهید که همه چیز سهل الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.