فال امروز چهارشنبه ۸ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فال متولدین تیر:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

فال متولدین مرداد:

شما نمی توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

 

فال متولدین شهریور:

امروز انگار شما یک فرشته نگهبان دارید که ازتان حفاظت می کند! و حتی اگر در موقعیت خیلی دشواری قرار بگیرید خودش به نفع شما پادرمیانی می کند. امکان دارد مدتی با شرایط سختی روبرو شوید که تمام هم و غم تان شود، اما این سختی ها گذرا بوده و ذهن شما را باز و آماده می کنند. به چیزهایی که می دانستید شک نکنید. قضاوت درست و عقل سلیم شما در مسیر درست هدایتتان خواهد کرد.

 

فال متولدین مهر:

ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

 

فال متولدین آبان:

معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می کند، باعث می شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می تواند فرصتی برای تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

 

فال متولدین آذر:

شما ممکن است احساس کنید که مستحق پاداش اضافی در محل کار نیستید، اما کاملا برعکس است اگر شما امروز نخواهید که از این پاداش استفاده کنید ضرر خواهید کرد. شما به سختی کار کرده اید، اما الان زمان این نیست که این تصور را دررابطه با پرداخت اضافی برای تعطیلات نپذیرید. این سرخوردگی خود را تمام کنید، آستین هایتان را بالا بزنید و به کاری برگردید که در دست انجام داشتید.

فال متولدین دی:

مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می دهد و در تصیم گیری هایتان شما را گیج می کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف هایشان گوش بدهید همه چیز ساده تر شود، همه ایده های آن خوب به نظر می رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

 

فال متولدین بهمن:

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.

 

فال متولدین اسفند:

کند وکاو کردن در اعماق مسائل احساسی برای شما کار خوب و مناسبی نیست، ولی امروز شما می دانید که با این کار چیز جدیدی خواهید آموخت. شما اعتقاد دارید که اطلاعات خیلی قدرتمند هستند و زیاد سئوال کردن شما را قادر می کند جواب مشکلات پیچیده ای که قصد حل کردنشان را داشتید، بیابید.