فال امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز ماه با ویژگی ترغیب کنندگی به نشانه ی شما بازگشته است، از این رو می توانید هیجانی را که اکنون در جریان است احساس کنید. به جای این که موانع را ببینید، فقط می توانید به هر طرف که نگاه می کنید فرصت هایی را که گسترده اند ببینید. به خاطر سختی هایی که در مسیر پیش رو انتظارتان را می کشند نگران نباشید؛ فقط هدف و مقصدتان را مجسم کنید، طوری که انگار همین لحظه به آن رسیده اید. اما یک مشکل جزیی وجود دارد: تمایلی که اکنون برای نادیده گرفتن جزییات زندگی به خرج می دهید می تواند خیلی سریع مجموعه ای از مشکلات را برای تان رقم بزند. برای جلوگیری از مشکلات باید از سرعت خود بکاهید و قبل از این که وارد عمل شوید خوب فکر کنید. سعی کنیس از فعالیت بازنمانید تا به مقصد مورد نظر دست پیدا کنید.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگرچه خط پایان مسابقه قابل مشاهده است، اما تصمیم دارید که با حداکثر سرعت و به شکلی توقف ناپذیر ادامه ی مسیر را طی کنید. خوشبختانه حواس تان کاملاً جمع است، زیرا متوجه بازی نور شده اید که خط پایان را خیلی نزدیک تر از آن چه هست نشان می دهد. اما دلیلی ندارد که امیدتان را از دست بدهید؛ فقط سرعت خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید ادامه ی مسیر را نیز طی کنید، زیرا ماراتونی که در آن شرکت کرده اید هنوز به پایان نرسیده است. آهسته و پیوسته گام بردارید تا برنده ی میدان باشید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز ممکن است کسی مقام شما را خیلی بالاتر از آن چه هست ببرد، اما فکر خوبی نیست که فریب این ترفیع دروغین را بخورید. به جای این که سعی کنید رهبر گروه باشید، به نفع تان است که وابستگی ها را رها کنید تا کنترل خود را به دست بگیرید. زمانی احساس خشنودی خواهید کرد که خودتان عضوی فعال در گروه باشید، پس سعی نکنید که برای به دست آوردن رهبری گروه بجنگید. اکنون بهترین راهکار برای رسیدن به موفقیت این است که مسئولیت های تان را با دیگران تقسیم کنید. به این ترتیب می توانید دنباله روهای بیشتری را به سوی خود جذب نمایید.

 

 

فال متولدین تیر:

دوست ندارید که از پوسته ای که به دور خود کشیده اید بیرون بیایید، اما اکنون وظیفه ای به عهده ی شماست و دیگران چشم به راهنمایی های تان دوخته اند و از شما انتظار دارند که کمی از دانایی خود را با آن ها در میان بگذارید. خودتان علاقه ی چندانی ندارید که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید یا حتی مسئولیت های جدید به دوش تان گذاشته شود. اما وقتی در مسیر قرار گرفتید، احساس خواهید کرد که چه قدر هیجان انگیز است که رهبر گروه باشید. خوشبختانه این اقدامات کنونی شما بی نتیجه نمی مانند، البته اگر به خاطر قدرت که دارید به بی راهه نروید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز موفقیت از آن شماست، البته اگر بتوانید بین نقشه های بزرگی که در سر دارید و محدودیت های شرایط فعلی تعادل مناسبی را برقرار سازید. متأسفانه ممکن است بیش از حد نسبت به افکارتان علاقه نشان دهید، تا جایی که شاید کم بیاورید و دیگر نتوانید انتظارات دیگران را برآورده سازید. اگر خواسته های دور و درازی دارید، پس بدانید که تنها در صورت متعادل ساختن آرزوهای تان است که می توانید به آن ها دست پیدا کنید. هدف اولیه ی شما باید به دست آوردن کیفیت باشد و نه کمیت.

 

فال متولدین شهریور:

مهم ترین مسأله ی امروز، مشارکت و همکاری با دیگران است؛ حالا این مشارکت به هر ترتیبی که می خواهد باشد. اما ممکن است در یکی از رابطه های تان با دیگران با شرایط پیچیده ای روبرو شوید، زیرا به نظر می رسد که تعادل قدرت در این رابطه به هم خورده است. ممکن است آن قدر شیفته ی پتانسیل های کاری این فرد خوش بین شده باشید که بیش از آن چه لازم است به او قدرت کنترل و مدیریت دهید. یا شاید حتی خیلی زود به کسی اطمینان کنید که هنوز خودش را به شما ثابت نکرده است. فرصت های بسیاری پیش روی شما قرار گرفته اند، اما به خاطر داشته باشید که قبل از هر تصمیمی همه ی جوانب را بررسی کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که ایده های جالبی در سر دارد و حتی شاید شما را متقاعد سازد. ممکن است این قدر هوس ماجراجویی کرده باشید که بدون فکر کردن به هه ی جوانب و بررسی جزییات با این شخص موافقت کنید. به خاطر داشته باشید که امروز از نظر ذهنی بسیار مستعد پذیرش خیالات بزرگ و دور و دراز هستید. قبل از این که وارد عمل شوید خوب فکر کنید، در غیر این صورت ممکن است زمان را به خاطر دنبال کردن آرزوها و خیالات دیگران از دست بدهید.

 

 

فال متولدین آبان:

 

ممکن است به تازگی وقفه ای را در انجام کارهای روزانه ی خود تجربه کرده باشید. اما حالا دل تان می خواهد که دوباره به همان درگیری های روزمره بازگردید و همه چیز مثل قبل شود. اما به جای این که سعی کنید همان برنامه های گذشته را مجدداً تکرار کنید، بهتر است نگاهی دقیق به فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته بیندازید، شاید بتوانید بعضی چیزها را تغییر دهید و به این ترتیب از مشکلات پیش رو عبور کنید. قدرتی که اکنون دارید فراتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید، پس فرصت مناسبی است تا کمی انعطاف پذیری را تجربه نمایید.

 

فال متولدین آذر:

فکر خوبی نیست که علاقه و اشتیاق تان را محدود کنید، زیرا امروز ماه با سرعت به سمت صورت فلکی حمل با نماد قوچ در حرکت است و از طرفی به پنجمین خانه در نشانه ی شما یعنی خانه ی خلاقیت ها وارد می شود. دوست ندارید صبر کنید تا چراغ راهنمایی سبز شود، بلکه می خواهید همین حالا پدال گاز را با تمام قدرت فشار دهید. متأسفانه این شتاب گرفتن سریع، فرصت های موفقیت را از شما سلب می کند. امروز فرصتی باورنکردنی پیش روی تان قرار گرفته تا درعین شادی و تفریح به انجام کاری مهم نیز فکر کنید. بهتر است با احتیاط حرکت کنید و یکباره به پرواز درنیایید.

 

فال متولدین دی:

ممکن است به خاطر این که وقت کافی صرف نکرده اید تا گام بعدی را مشخص کنید احساس نگرانی به سراغ تان بیاید. این که فکر کنید در گذشته به اندازه ی کافی پشتکار نشان داده اید چیزی را عوض نمی کند، اکنون زمان دیگری است. سعی کنید به کارهایی فکر کنید که می توانند بر شغلی که دارید تأثیر مثبت بگذارند. به خاطر داشته باشید که بهتر است رویکردی مثبت و خوش بینانه در پیش بگیرید، به این ترتیب خواهید توانست پایه ای محکم برای آینده ای درخشان رقم بزنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز به احتمال زیاد فرصت فراغت نخواهید داشت، زیرا این روزها مجموعه ای طویل از کار و درگیری را در زندگی خود به وجود آورده اید. متأسفانه اگر به میزان انرژی مصرفی خود توجه نکنید، ممکن است با مشکل روبرو شوید. صبر نکنید تا واقعیتی که انتظارش را ندارید مانع راه تان شود. بهتر است قبل از مواجه با مشکلات از سرعت خود بکاهید، به این ترتیب می توانید از لذت هایی که در لحظه وجود دارند نهایت استفاده را ببرید، هم چنین می توانید به چیزهایی دست پیدا کنید که فکرش را هم نمی کردید.

 

 

فال متولدین اسفند:

صبح امروز ماه صورت فلکی حوت را ترک می کند و از این جهت احساس خواهید کرد که باید انتظار تغییراتی را در مسیر پیش رو داشته باشید. اما خیال پردازی های شما هم چنان ادامه پیدا می کنند، زیرا نپتون با ویژگی خیال پردازی تمام روز را در نشانه ی شما فعال باقی می ماند. دوست دارید کاری انجام دهید که دوام و پایداری داشته باشد. اما اشتباه نکنید، فکر نکنید که می توانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید، آن هم فقط به این دلیل که تصمیم دارید خیلی بیشتر از دیگران تلاش کنید. البته دنبال کردن رویاها و ماجراجویی هایی که در سر دارید می توانند درهایی را به سوی دنیایی جدید به روی تان باز کنند.