فال امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

روش شما برای تحت کنترل در آوردن شرایطی که از حیطه نفوذ شما خارج هستند این است که که انجام دادن کارهای دیگران را تقبل نمی کنید. ممکن است دیگران فکر کنند شما خیلی بچه گانه رفتار می کنید و فرد لجبازی هستید، ولی در حال حاضر شما سعی می کنید که روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت کنید. شما معمولاً روی حرف خود پافشاری می کنید، ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض کرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به کار می برید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

فال متولدین خرداد:

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می توانید ضعف و تزلزل را در گفته های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده های سطحی و آبکی حمایت نمی کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب جویی نمی کنید می توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال متولدین تیر:

شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.

فال متولدین مرداد:

شما می توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می خواهید باور کنید که می توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می یابند که شما نمی توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه گیری در مقابل ناشناخته ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت تری خواهند داشت.

فال متولدین شهریور:

شما فعالیت هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت های شما را درک خواهند کرد.

فال متولدین مهر:

وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می کند و شما نمی دانید راهی که تازه برگزیده اید شما را به کجا می کشاند. شما نمی دانید که در مرحله بعدی چه قدمی باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می کنید ناامیدی تان افزون می شود. به جای اینکه به دوردست ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

فال متولدین آبان:

بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

فال متولدین آذر:

شما امروز می توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه تان به شما قدرت می دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می کنید؛ وقتی شما این کار را می کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت تر می شوند.

فال متولدین دی:

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.

فال متولدین بهمن:

شما امروز احساس می کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می روند.

فال متولدین اسفند:

شما می توانید در مقابل فردی که سعی می کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه های خود هستید. اگرنمی خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث های علنی اجتناب می کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.