فال امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می توانید با کاردانی خود و توانایی هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

 

فال متولدین خرداد:

 امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی بشوند می ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می شود.

فال متولدین تیر:

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

 

فال متولدین مرداد:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله ها می تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می کنید راحت تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می توانید خودتان را نجات دهید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.
 

فال متولدین آبان:

 

ماه در نشانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی می پیوندد، بنابراین دیگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنید. آنها از شما توقعات دیگری دارند، ولی شما هم اصلاً در خونتان نیست که مطابق با خواسته های افراد دیگر کار کنید! امروز احساسات تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتی اگر از قبل برای خود برنامه ریزی کرده اید، بهترین کار این است که به حرف دل خود گوش کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال متولدین دی:

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی هایی که تصادفی به وجود می آیند راحتتر برخورد می کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

 

فال متولدین بهمن:

تفاوت های میان دوستی و عشق کمی انسان را گیج می کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

 

فال متولدین اسفند:

یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است، البته این کتاب به این زودی ها تمام نمی شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید، حتی اگر فکر کنید نمی توانید آن را  به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می کنید، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه های زندگی تان که به آسانی مدیریت می شوند، تمرکز کنید.