فال امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشکلتان این باشد که دیدگاه های شما از مسیر اصلی منحرف شده اند و شما نمی توانید میزان اهمیت چیزهایی که یاد گرفته اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینکه نسبت به چیزهایی که دیده اید واکنش نشان دهید یک یا دو روز صبر کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد  این باشید که دیگران در موردتان نظر می دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می رود پایداری نشان می دهید، می توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته اید که می تواند منشأ مشکلات شود. شما می خواهید چیزهایی که می دانید را به یک نفر بگویید، چرا که اعتقاد دارید این حرف ها بهش کمک می کند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل کرده اید. متاسفانه شما چه این راز فاش کنید و چه فاش نکنید باز هم در شرایط برزخی قرار می گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه که ماه وارد نشانه تان می شود به تعویق بیندازید.

فال متولدین تیر:

انرژی شما اکنون در سطح بالایی قرار دارد و بسیار مهم است که در رابطه با این انرژی و زنده دلی تازه یافته خود مثبت بیندیشید. برنامه ریزی برای هفته های آینده بسیار مهم است چرا که مریخ تا ۲۲ آوریل در نشان شما خواهد ماند. و این زمانی است که برنامه تمرینی رقابتی شما میتواند به عمیقا کیفیت زندگی شما را افزایش دهد. برای بهبود سلامت خود صبر نکنید ؛ زمان آن همین اکنون است!

فال متولدین مرداد:

شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات تان که مجال می یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید که روز تعطیل خود را با یک روز کاری معامله کنید. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

 

فال متولدین مهر:

معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می شوند، ولی امروز شما می تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می کنید می توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی تان را هدر بدهید.

 

فال متولدین آبان:

 امروز بدن شما آدرنالین زیادی از خود ترشح می کند، با این حال شما احساس سبکی می کنید. اگرچه اکنون وقتی که از شما درخواستی می شود سطح توانایی هایتان به طرز معجزه آسایی بالا می رود، ولی شما باز هم خودتان را خسته می کنید. به جای اینکه به هر خواسته ای که ازتان می شود پاسخ مثبت بدهید، بهتر است زمانی زیادی را در خانه تان بگذرانید. اگر می خواهید برای مهمانی رفتن از خانه خارج شوید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت کرده اید.

 

فال متولدین آذر:

اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

فال متولدین دی:

امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می رسند که شما می توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم تر است، چرا که شما با نشانه های سمبلیک که در ذهنتان شکل می گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه ها بروید.

 

فال متولدین بهمن:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

 

فال متولدین اسفند:

زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ممکن است احساس کنید کمی گیج شده اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را  از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.