فال امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز لازم است که اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اکنون شما نمی توانید به راحتی این کار را بکنید. فکر و ایده شما این است که باید پول کمتری برای انجام دادن تفریح ها و کارهایی که خیلی بهشان علاقه دارید خرج کنید. پیام امروز برای شما این است: جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن از پول خرج کردن اضافی جلوگیری می کند. اما اگر می خواهید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید یا باید درخواست اضافه حقوق داده یا اینکه به دنبال شغل دوم باشید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر فردی حقیقت را از شما پنهان کرده باشد، امروز که ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی که شما ازش محروم بودید برایتان فاش می شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی که قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. البته خبر بدی هم براتیان داریم و آن خبر این است که شما باید بیشتر از آنچه که خودتان تمایل دارید دانسته های خود را بالاتر ببرید. با وجود اینکه سازگاری پیدا کردن با دیدگاه های جدیدتان کار سختی است، ولی شما می دانید که نادانی و بی خبری خوشبختی نمی آورد.

فال متولدین خرداد:

شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با کمترین میزان ناآرامی و بی نظمی سپری کنید، اما اگر شما هیچ کاری هم نکنید ظاهراً می توانید از دردسر دوری کنید. شاید شما مجبور شوید برنامه های مرتب و زمان بندی شده خود را کنار گذاشته و حسی کار کنید. خوشبختانه در حالیکه فرصتهای هیجان انگیزی به زندگی تان راه پیدا کرده اند، طبیعت غریزی شما بهتان کمک می کند این فرصتها را ببینید.

فال متولدین تیر:

شما بعضی وقتها از عکس العمل افراد دیگر در مورد رک گویی های احساسی خود شگفت زده می شوید، بنابراین برای مراعات حال کسانی که دوستشان دارید از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر می کنید. اما امروز می توانید بدون خویشتن داری آنچه در فکرتان دارید را بیان کنید. عطارد با پلوتوی آتشی مزاج هماهنگ می شود و بهتان کمک می کند تا به دقت چیزهایی که می خواهید را بگویید. با مهربانی صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط می تواند شما را به چیزهای که می خواهید برساند.

فال متولدین مرداد:

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می کنید، می بینید که راه های بسیایر زیادی از آنها منشعب می شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می کنید تا مدت ها می تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می کند.

فال متولدین شهریور:

تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی توانید بفهمید که اگر هر عکس العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می شوید.

فال متولدین مهر:

اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده اید یا انگیزه پیدا کرده اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی اهمیت پنداشته نمی شود.

فال متولدین آبان:

امروز شما حتی بیشتر از آن چیزی که در فکرتان می گنجد، از افراد دیگر تواناتر و قدرتمندتر هستید در حقیقت شما اصلا تمایل ندارید که به افرادی که روبروی شما نشسته اند فخر بفروشید. اما اصلا دلیلی وجود ندارد که بخواهید از وظایف خود به خصوص آنهایی که بهتان کمک می کنند کارهایتان در مسیر درستی قرار گیرد، اجتناب کنید. به توانایی های خودتان شک نکنید، فقط بایستید و بهترین کار ممکن را انجام دهید.

فال متولدین آذر:

حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته اید اگر فقط در مورد سیاست های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک تان می کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال متولدین دی:

شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته هایتان خسته نمی شوید زیرا با برنامه های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می شود. فعالیت ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می روید مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

فال متولدین بهمن:

حتی اگر شما خودتان هم کارهای انجام نشده ای داشته باشد، ولی امروز در خانه تان مشکلی پیش می آید که باید یه آن رسیدگی کنید. اتفاقی که اصلاً انتظارش را نداشتید ممکن است تمام برنامه های شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. اما نگران برنامه ریزی های قبلی خود نباشید، چراکه با یک تلفن و یا سپردن به یک نفر مطمئن می توانید آنها راتغییر دهید. درعوض بدون اینکه پیش بینی کنید به کجا می روید، به دنبال ناشناخته ها بروید. البته کمی احتیاط و عدم اعتماد هم چیز خوبی است.

فال متولدین اسفند:

شما در رفتار با فردی که مشکلات خیلی کوچک و جزئی را تبدیل به فاجعه ای بزرگ می کند بی طاقت شده و صبر و تحملتان را از دست داده اید. حتی اگر لازم شد روی این کار کنترل داشته باشید، لازم نیست به خاطر پرداختن به مسائل یک نفر دیگر کارتان را متوقف کنید. اگر دیگران به این رفتارهای خود ادامه دادند سعی کنید که فقط ازشان دوری بجویید.