فال امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه ای که دارید باعث می شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته تان را ضایع کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان تان نیز به می شود. فقط حواستان را جمع و چشم هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

 

فال متولدین خرداد:

حالا که در اواسط ماه تابستانی مرداد هستیم، زندگی شما باید پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در ورای ظاهر خوب و شاد زندگی چیز دیگری نهفته است. اگر شما به خاطر اینکه عشقی در زندگیتان ندارید ناراحت هستید، نباید با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژی تان را تلف کنید. شما برای اینکه بتوانید بعد از این شادتر زندگی کنید، نباید به دنبال فردی مشابه و با خصوصیات اخلاقی شبیه به خود باشید. بلکه شما باید یاد بگیرید، حتی مواقعی که طرف مقابلتان آنطور که شما دوست دارید تأییدتان نمی کند، باز هم عشق خود را ابراز کنید.

فال متولدین تیر:

شما به دلیل پیغام های درهم برهم و پیچیده ای که تا به حال دریافت کرده اید گیج و آشفته شده اید. برای یک لحظه همه چیز از هم پاشیده می شود، سپس فقط چند دقیقه بعد اوضاع به حالت اول بازمی گردد. باوجود اینکه شما به طور ناخودآگاه در تلاش برای رفع ایرادها هستید، ولی احتمالاً مشکلی به وجود خواهد آمد. به جای این کار تغییراتی که می توانید ایجاد کنید را در نظر بگیرید و سپس تا فردا صبر کنید و ببینید اوضاع چقدر بهتر می شود!

فال متولدین مرداد:

شما امروز حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می دانید که چه چیزی به نظر خوب می رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که  با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید.  از شادی های موجود لذت ببرید  و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. اکنون این کافی است؛ شما همیشه می توانید یک برنامه واقعی بسازید که دیدگاه های شما را منعکس کند.

 

فال متولدین شهریور:

ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید، اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

 

فال متولدین مهر:

اهمیتی ندارد که شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما کار سختی است. درست زمانی که شما آماده حرکت کردن هستید یک موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش کنید دارای یک نوع جرأت بخصوص خواهید شد.

 

فال متولدین آبان:

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می روند و آن را صاف می کنند .  شما هلهله کنان این افق را می بینید. به نظر نمی رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شمارا سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می افتد و نتیجه کار خراب می شود!

 

فال متولدین آذر:

هم اکنون شما نمی توانید به راحتی محدودیت های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

فال متولدین دی:

بازگشت ماه به نشان شما امروز می تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام های عاطفی مختلفی در برمی گیرد که می تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

 

فال متولدین بهمن:

 شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز که ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد شما دلتان می خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید، چرا که ممکن است دوستانتان شما را به کاری دعوت کنند که ظاهراً به نفعتان نیست. ولی ممکن است شما از آن پیروی کنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه ای که به شما سپرده ازتان بازخواست کند، بلکه قبل از اینکه برای تفرح کردن از زیر کار فرار کنید خودتان کارهایتان را تمام کنید.