فال امروز پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

فال متولدین خرداد:

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

فال متولدین تیر:

شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.

فال متولدین مرداد:

امروز گویی که کل مردم دنیا عجله دارند!!امروز حتی اگر شما بخواهید با دیگران کار کنید، آنها خیلی بی صبر و بی طاقت هستند و قبل از اینکه شما خودتان را آماده کنید آنها می خواهند به مرحله بعد بروند. باوجود این سرعت دنیای خارج می تواند بازتاب بی حوصلگی ها و دلتنگی های خودتان باشد.

فال متولدین شهریور:

درس های طبیعت و زندگی امروز از طریق تصورات و رویاهای شما در راه تان قرار خواهند گرفت. اگرچه این مربوط به نشان آینده شماست، اما توانایی این را دارید که با کیوان سنتی و قدیمی کنار بیایید تا به آن چیزهایی که می خواستید برسید. مسئله خطرناک این است که شما عقاید خود را درباره واقعیت های انکار ناپذیر تغییر نمی دهید. اگر انعطاف ناپذیر باشید، نمی توانید آن چیزهایی را که برای پیشرفت لازم است بدانید را یاد بگیرید.

فال متولدین مهر:

معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می شوند، ولی امروز شما می تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می کنید می توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی تان را هدر بدهید.

فال متولدین آبان:

امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید،  به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآنها بی توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی های عقلانی فرو بنشانید.

فال متولدین آذر:

امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی کند. شاید اولین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما این کار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقیقا همان پیامی را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

فال متولدین دی:

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

فال متولدین بهمن:

شما نمی توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می شود؟!!

فال متولدین اسفند:

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.