فال امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان انگیز داشته اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می دارد، از بین ببرید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.

 

فال متولدین خرداد:

تنش ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلاً به واقعیت فکر نمی کنید. تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز کاملاً به عشق نیاز دارید و می توانید آنچه را که می خواهید دریافت کنید! ولی متاسفانه داشتن یک یا دو روز لذت بخش لزوماً به بهتر شدن روابطتتان در دراز مدت کمکی نمی کند، ولی حسی لذت بخش به شما دست خواهد داد که تا مدت ها فراموشش نمی کنید. اما خیلی هم روی شانستان حساب نکنید؛ شما واقعاً باید بدانید که چه موقع روش تان را تغییر دهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز اصلاً لازم نیست که شما در تنهایی غصه بخورید، و اگر با یک مشکل قدیمی دوباره روبرو شده اید، اصلاً لزومی ندارد که غصه بخورید. این گوشه گیری شما بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید اختیاری است. گوشه گیریتان به خاطر اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده نیست، بلکه به خاطر واکنشهایی است که شما نسبت به مسائل احساسی از خود نشان داده اید. واقع بین بودن بهتر از بدبینی است.

 

فال متولدین شهریور:

بازگشت ماه به نشان تان می تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می برید

 

فال متولدین مهر:

برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

 

فال متولدین آبان:

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

 

فال متولدین آذر:

شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

فال متولدین دی:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می کند.

 

فال متولدین بهمن:

شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی رسید و ترجیح می دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می آید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی خیال پردازی کند و این باعث می شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.