فال امروز پنجشنبه ۶ مهر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید را می خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده اید و آماده اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می شود یا ممکن است رئیس تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید، به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.

فال متولدین خرداد:

با وجود اینکه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین کار این است که آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است که در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مکنونات قلبی تان آشکار می شود، نیازی نیست که از بالای یک کوه فریاد بزنید. فراموش نکید که اکنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت کنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

فال متولدین تیر:

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده اید. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید — اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی دهید و می توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال متولدین مرداد:

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

فال متولدین شهریور:

مروز وقتی یک نفر به طور غیر عمد مطلبی که شما مدت ها آن را به دست فراموشی سپرده بودید را عنوان می کند، می تواند احساسات شما را جریحه دار کند. حتی اگر مستقیماً شما را وارد موضوع کرد، شما به خودتان نگیرید! شاید درک این موضوع کمی سخت باشد، ولی بیشتر به احساسات دیگران بستگی دارد تا به واکنش شما. رفتن به مسیری عاطفی و عقلانی برای شما امری واجب است، وگرنه شما به جای اینکه درآینده به جلو بروید در زمان گذشته باقی می مانید.

فال متولدین مهر:

شما امروز بین دو راهی قرار گرفته اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه های خود را بررسی کنید.

فال متولدین آبان:

امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوست شان دارید پیشرفت خواهید کرد.

فال متولدین آذر:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی شود که به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال متولدین دی:

شما از کوتاهی های خود بیش از دیگران آگاه هستید اما این به این معنی نیست که می خواهید از همکاران و اعضای خانواده تان چیزی در این مورد بشنوید. لازم نیست که همیشه عیوب و نقص های خود را به خودتان متذکر شوید مخصوصا زمانیکه در حال کار هستید سخت است که در فکر جبران آن باشید. اگر کسی قصد نصیحت و پند شما راداشت فقط لبخند بزنید و تشکر کنید؛ به خاطر اینکه یک بحث و جدل می تواند بسرعت تبدیل به یک جنجال بزرگ شود.

فال متولدین بهمن:

اگر شما از نظر عاطفی فردی حساس هستید، به شما پیشنهاد می شود که بیشتر شنونده باشید، سعی نکنید که همه چیز را در زندگیتان ثابت نگه دارید. فقط گوش بدهید. عقیده اشتباه شما این است که فکر می کنید حتماً باید صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده و اثبات کنید و این کار فقط ناامیدی و نارضایتی در پی خواهد داشت. برای شما خیلی سخت است که فقط به مسائل دیگران توجه کنید، اما امروز این کار یکی از هدفهای شماست.

فال متولدین اسفند:

شما هنوز احساس می کنید که چیزی در حال تغییر است، اما هر چه روز می گذرد شما بیشتر متمایل به این می شوید که خودتان را از هراس و وحشت دور کرده و به اوج برسید. گرچه این پیشرفت شما ممکن است از چشم دیگران مخفی بماند، بخاطر اینکه آنها نشانی از این ندارند که شما دارید ترقی زیادی در جهت رویکردهای درونی می کنید مگر اینکه شما از راه خود خارج شوید تا به آنها توضیح دهید. راز خود را برای کسی فاش نکنید تا زمانکیه بدانید به کجا دارید می روید.