فال امروز پنجشنبه ۶ آبان ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

در حالی که ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستی‌ها به بهرام ملحق می‌شود، شما دوست دارید بیشتر از قبل در مورد دوستی‌هایتان صحبت کنید. اما دیگران به اندازه شما به این جور بحث‌ها علاقه‌ای ندارند، پس ناچارید به خواست آنها نیز احترام بگذارید. عطارد یعنی سیاره بخت شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کند، اما اگر بیشتر از آن چیزی که لازم است کار کنید خودتان را خسته خواهید کرد. قبل از اینکه پروژه‌ای جدید را قبول کنید، تمام جوانب کارهای قبلی تان را بررسی کنید.طرح انقلابی شما ممکن است همین دستوری باشد که رئیستان امروز به شما داده باشد.بااین‌حال باید از موقعیت استفاده کرده و از کمک دیگران برای انجام آن استفاده کنید. نقشه‌ی شما اگر آنرا به مرحله‌ی اجرا درنیاوریوفقط در حد یک ایده بماندقادر نیست مشکلات تورا حل کند. هرچند که ممکن است خود را با تصورِ به وقوع پیوستن یک معجزه، فریب داده باشید. متأسفانه بدون تلاش قادر به کشف قابلیت‌های خود نیستید. خوشبختانه نگرش مثبت وپشتکار شما چاره‌ای برای موقعیت ناگوار کنونی است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.این اصلاً منطقی نیست که آینده‌ی خود را کاملاً برپایه آنچه امروز می‌اندیشیدپی‌ریزی کنید. مثل این‌که به رؤیاهایتان اجازه‌ی کنترل سرنوشت خود را بدهید. متأسفانه تلاش برای بهدست آوردن دوباره‌ی جایگاهتان فعلاًنتیجه‌ی معکوس خواهد داد. متأسفانه تنها منبع الهامی که دارید با خیال‌پردازی‌هایتاحاطه‌شده است. بعضی مواقع انتخاب مسیری با کمترین مانعباکمال تعجب به سرمنزل کامیابی منتهی می‌شود.

 

فال متولدین خرداد:

درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی ‌جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.امروز ممکن است فشار انجام وظایف روزانه برایتان تحمل‌ناپذیر باشد… درک حقیقت زندگی روزمره سخت‌تر از همیشه باشد. وسوسه می‌شوید که اندکی شیطنت به خرج دهید و همکارتان امروز شمارا به چشم یک دردسرسازمی‌بیند. شما از قبلبه‌عنوان یک شعبده‌باز شناخته می‌شدیدو ممکن بود همیشه دیگران را با یک ابتکار بی‌نظیرشگفت‌زده کنید.خوشبختانه می‌توانید دوباره جادویتان را برگردانید اگر اراده نمایید که در خلوت خودتان بیشتر تلاش کنید. هیچ میانبُری وجود ندارد. تنها راه موفقیت تلاش بیشتر است.

فال متولدین تیر:

انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.ممکن است زود فرسوده شوید اگر به مسئولیت‌های زیادی که دارید اجازهدهید شمارا کنترل کنند. ممکن است که تکیه‌گاه دیگران بودن به شما احساس افتخار و خوشحالی بدهد ولی ظاهراً کسی نیست که نقش تکیه‌گاه را برایتان بازی کند و در مواقع سختی به کمکتان بیاید و حصار امنی فراهم کند. رؤیاهایتان را باکسی که به او اعتماد دارید در میان بهگذارید تا به تحقق بپیوندند. درنهایت شما تنها کسی هستید که می‌توانید ثبات زندگی‌تان را تأمین کنید. اگر نیاز دارید هیچ شرمی در کمک خواستن از دیگران وجود ندارد.

فال متولدین مرداد:

امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.امروز، انرژی سازنده خود را مهار کنید از آن برایامکان‌پذیر کردن غیرممکن‌ها استفاده کنید. هرچند دیگران ممکن است اعتنایی به تحولات درونی شما نداشته باشند ولی امروز از آن روزهایی است که شما باوردارید که ذهنتان توانایی انجام هر کاری را دارد. اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید پس حتماً قادر به اجرایآن هستید. امروز توانایی آن رادارید با تصوراتتان دنیای واقعی را متحول کنید.

 

فال متولدین شهریور:

حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی ‌دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.عنصر سازنده‌ی شما رو به شکوفایی است و مشتاق است کهباقدرت تمامشمارا به گرفتن نتیجه هدایت کند. هرچندازخودگذشتگی و پشتکار شما ممکن است امروز به‌اندازه‌یخوش‌بینی‌تان بارور نباشد. وقت بیشتری برای کنجکاوی در مورد رفتارتان هدر ندهید. اولویت‌هایتان را مشخص کنید، برنامه‌ریزی کنید و بدون توجه به نظر دیگران برنامه خودرا عملی کنید. کندوکاو در طبع هنرمندتان می‌تواند بیشتر ازآنچهمی‌اندیشیدسازنده باشد.

فال متولدین مهر:

شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی ‌نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی ‌در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.احساس نا امنی در مورد مسائل مالی ممکن است امروز شمارا به دردسر بیندازد.اتفاقاًدیگران شمارابانشاط‌تر و جذاب‌ترازآنچه خود می‌پندارید، می‌بینند. شما نمی‌دانید شرایط ناگوار فعلی به خاطر اشتباهات خودتان پیش‌آمده‌اند و راهی برای روبراه کردن مشکلات مالی خود به ذهنتاننمی‌رسد. فراموش کردنموقتی بعضی از جزئیات ممکن است کمی به شما آرامشبهدهد ولی یادتان باشد که مشکلات مالی به‌خودی‌خود حل نمی‌شوند. در ضمن برخورد مناسب شما باعث می‌شود مخاطبتان، احترام بیشتری به شما بگذارد.

فال متولدین آبان:

شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.باآغاز روز شما می‌توانید روزنه‌ی امیدی در مشکلاتتان ببینید.اوضاع مساعدترمی‌شود و راه موفقیت هموارتر.خوشبختانه این نکات مثبت برایتان اوقات دلپذیری را به ارمغان خواهد آورد. خبر خوب ایناست که امروز همه‌ی اتفاقات به سود شما رقم خواهد خورد. البته کاملاًدست از تلاش برندارید. تلاش کردن درراه اهدافتان می‌تواند اوضاع را بهتر از این کند. هرچندوقتی‌که اوضاع مساعد استبد نیست اندکی به خود استراحت بدهید.

 

فال متولدین آذر:

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر عینک خوش بینی‌اش را بر چشمانش زده است! پس شما در مواقعی که احتمال بروز مشکل وجود دارد نمی‌توانید آن مشکل را از قبل پیش بینی کنید. شور و اشتیاق شما مسری است و می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در افراد دیگر شود. همین الان با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کرده و برای کمک به دیگران دست به کار شوید.امروز، پیدا کردن راهی برای ایجاد تعادل بینواقع‌گرایی و خوش‌بینیصرف‌نظر از شرایط موجود، کار مشکلی است. ازیک‌طرف اگر زیاده از حد اعتمادبه‌نفس داشته باشید دیگران ممکن است فکر کنند که شما قصد دارید اتفاقات را پررنگ‌تر جلوه دهیدو داستان شمارا باور نخواهند کرد. هرچند اگر به‌اندازه‌ی کافی خوش‌بیننباشید کسی پای صحبت شما نخواهد نشست و شما بی‌یار و یاور خواهید ماند.موفقیت شما درگروتوانایی‌تان در ایجاد تعادل است.

فال متولدین دی:

شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی ‌که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.امروز زیاد جدی با مسائل برخورد نکنید. با عوض کردن طرز برخوردتان به‌راحتیمی‌توانید شرایط را عوض کنید. ممکن است در آغاز ممکن است از دست دادن جذبه‌ای که به‌سختی به دست آورده‌ایدناراحت‌کننده باشد ولی الآن وقت این است که رویه‌ی دیگری در پیش بگیرید. ایده‌هایالهام‌بخشتان را با دیگران در میان بگذارید و مطمئن باشید که دستیارانتان مشتاقانه در اجرای آن‌ها کوشش خواهند کرد. دیگران برای قبول مسئولیت آماده به نظر می‌رسند اگر شما شانسش را به آن‌ها بدهید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی ‌شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.یک برخورد غیرمنتظره در محل کار، روزتان را به شکل شاعرانه‌ای تغییر خواهد داد. انگار که در دنیای دیگری تغییر کوچکی در سرنوشتتان ایجادشده است. وقتی‌کههمه‌چیز به نظر درست می‌آیدو ناگهان حجاب بین دنیاها کنار می‌رود و تغییرات شگرفی ایجاد می‌شود. بعضی غافلگیری‌ها از بقیه قدرتمندتر هستند و اتفاقات امروز قطعاًمی‌تواند در شما احساس شگفت‌انگیز و معنوی ایجاد کند. با تقدیر خود نجنگید و آنرا در آغوش بگیرید

فال متولدین اسفند:

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.جای خجالت دارد اگر نیروی جادویی امروز را برای خیال‌بافی بیهوده هدر بدهید.کلید موفقیت رادرتصوراتتانجستجو نکنید. پشتکار تنها ابزاری است که دارید. شما دارای امتیاز خیلی خاصی هستید که باید به دیگران اجازه‌ی استفاده از آنرا بدهید. تا کشف کردن آن دست از تلاش برندارید.