فال امروز پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین ماه
شما به اشتباه فکر می‌کنید که می‌توانید تمام روز را با تفریح کردن بگذرانید و برای انجام دادن کارهایتان وقت کافی دارید، اما در حقیقت شما باید با این فکر و خیالات مبارزه کنید. اما ماه هنوز در نشانه پرشتاب شما قرار دارد و شما توانایی این را دارید که کارهای زیادی را به طور کامل انجام دهید. شما باید به فکر خودتان باشید و تا دیر نشده فرصت را غنیمت بشمارید. برای اینکه شما مثل یک شعبده‌باز که از کلاهش خرگوش درمی‌آورد نمی‌توانید معجزه کنید!!

فال متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینکه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت کنید. شما فکر می‌کنید که خودتان بهتر می‌دانید کارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد که به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید که هر کسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.

فال متولدین خرداد ماه
امروز ابراز عشق کردن برایتان کار زیاد راحتی نیست، برای اینکه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی که شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش کنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با کسانی که دوستشان دارید صحبت می‌کنید، راستگو و مهربان باشید.

فال متولدین تیر ماه
شما از کارهای سخت متنفر نیستید و در حقیقت منتظر فرصتی هستید که کارهایی که توانایی انجامش را دارید مشخص کنید. خوشبختانه شما خرگوشهایی دارید که از آستینهایتان بیرون می‌آورید و می‌توانید با کارهای جادویی تان دیگران را شگفت زده کنید!! شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کارهای خوبتان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

فال متولدین مرداد ماه
امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی‌تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

فال متولدین شهریور ماه
شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

فال متولدین مهر ماه
گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

 

فال متولدین آبان ماه
اگر بیش از اندازه از خود سرسختی نشان دهید، صدمات جبران ناپذیری را از سوی منابع بیرونی وارد زندگی تان می‌کنید. هرچقدر که بیشتر تلاش کنید یاد و خاطره گذشته را حفظ کنید، اتفاقات غیر منتظره بیشتری روی می‌دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد! به جای اینکه منتظر این وقایع بمانید، به خودتان تکانی بدهید تا میزان این شوک را به حداقل برسانید!!

فال متولدین آذر ماه
بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد، دلتان می‌خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، اوضاع پیچیده تر می‌شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشید، نمی‌توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال متولدین دی ماه
امروز ممکن است تحمل تان را از دست داده و نیاز داشته باشید که کاری کنید که بهرام جنگجو به اولین خانه تان به پلوتون سلطه جو بپیوندد. شما از اینکه همیشه باید منتظر دیگران باشید تا کاری را انجام دهید خسته شده‌اید و می‌خواهید حتی اگر لازم شد خودتان راه را ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید که دیگران منبعی از خودبازدارندگی هستند. این قانون همه یا هیچ نیست، پس مراقب باشید جایی که به جلو قدم برمی‌دارید کجاست و همزمان راهی برای بازگشتن  به جایگاه دیگری از زندگی خود  داشته باشید.

فال متولدین بهمن ماه
امروز حوادث جادویی در راهند! اما اگر شما نخواهید بهایی بپردازید پیروزی و توفیق در روابطتتان حاصل نمی شود. اگرچه شما آرزو می کنید که همه چیز بازی و تفریح باشد، اما به اندازه کافی هم باهوش هستید که بفهمید باز کردن آغوشتان به روی عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نیز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببینید که شما را به کجا می کشانند، عشق و علاقه شدید امروزتان آسایش و راحتی بیشتر را در آینده به دنبال دارد.
فال متولدین اسفند ماه
اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یک ماجرای حادثه ای بکشانند، خیلی رک با آنها صحبت کرده و بهشان بگویید که می‌خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس کردید که تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یک ماجرای تازه شوید، برای اینکه شما هم اکنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی کرده اید.