فال امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله ای پرهیز کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستی ها قرار دارد و می تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل تر کند. دوستانتان هم اکنون می خواهند رابطه صمیمی تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

 

فال متولدین خرداد:

اگر شما امروز در کارتان با مشکل مواجه شدید، فکر نکنید که شکست خورده اید. در عوض در برابر این مشکلات مقاوت کنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش هایتان کار اشتباهی هم انجام داده اید، شما اکنون شانس دوباره ای برای اصلاح کردنش دارید و می توانید دوباره تلاش کنید. فقط از اهدافتان دست نکشید؛ حتی اگرشده سخت تر کار کنید تا به چیزهایی که می خواهید برسید.

فال متولدین تیر:

ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می کند. معمولی ترین وظایف روزمره شما امروز بسیار مشکل به نظر می رسند. شما امروز تمرکزی را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

 

فال متولدین مرداد:

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال، به نظر می رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید، اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است، برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می آید حرکت کنید. شما همیشه می توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده اند ببندد!!

 

فال متولدین مهر:

امروز هدیه ای که می توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

 

فال متولدین آبان:

 

حالا که عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می توانید در مورد تغییراتی که به وجود آمده صحبت کنید. شما توانایی های خود را بازیافته اید و الان بهتر از همیشه می توانید از پس کارهای متنوع بربیاید. همان طور که در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرک نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نکنید، از خانه تان بیرون بروید وکاری را انجام بدهید که هم برایتان جالب باشد و هم یک کار بدنی به حساب بیاید.

 

فال متولدین آذر:

شما می توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته ای دریافت می کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

فال متولدین دی:

شما با راز داری نا آشنا نیستید، اما اکنون مهم است که بدانید کی ساکت بمانید و کی حرف بزنید. وقتی شما سفره دلتان را باز می کنید، برایتان سخت است که مسائلی را ناگفته باقی بگذارید. اما به یاد داشته باشید که احتیاط واقعاً بهترین بخش شجاعت است و بهتر است امروز بعضی مسائل ناگفته باقی بماند.

 

فال متولدین بهمن:

 شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اکنون به نهمین خانه از ماجراجویی های شما نیرو می دهد. شما آماده یک سفر بزرگ هستید، اولین چیزی که نیاز دارید این است که جزییات را یکی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نکردید، شما باید همه امور جزیی را با  دقتی عالی انجام دهید. تدارکات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یک سفر موفق همراه می کند.

 

فال متولدین اسفند:

شما حتی روزهایی که روز کاری نیست، مثل روز جمعه، نگران فعالیت های حرفه ای خود هستید و به نقش خود در جامعه فکر می کنید. افراد دیگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدایت کنید، اما لزوما نمی خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگیرید. بلکه آنها فقط نیاز دارند شما به حرف هایشان گوش داده و راجع به حرف هایشان فکر کنید. به جای اینکه برای خود قلمروی را در نظر بگیرید و به افراد دیگر بگویید که چه کاری انجام دهند، اگر عضوی از گروه شان بشوید می توانید رهبر موثرتری باشید.