فال امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما می خواهید همه درباره اتفاقاتی که امروز می افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می تواند بسیار پیچیده تر از آن باشد که شما فکرش را می کنید. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می توانید بگویید که به نظر می رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض، تمام روز فقط به جنبه های مثبت افکار خود درباره برنامه هایی درزندگی تان دارید تمرکز کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می توانید صادقانه عمل کنید.

 

فال متولدین خرداد:

دوری کردن از تنش ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.

فال متولدین تیر:

شما احتمالا به خاطر تغییر انرژی خود کاملا آسوده خاطر هستید، برای اینکه هرچه که شما را تا به حال عقب نگه داشته بود، حالا به نظر می رسد که از بین رفته است. شاید این مربوط به تغییر افکارتان باشد، اما ممکن است  به خاطر این باشد که کارهای پیش روی شما آسان تر هستند. اما الان درگیر مسایل پیچیده  نشوید برای اینکه بخواهید شما را زودتر به اهداف تان برساند. نپتون اسرار آمیز به شما القا می کند که خط پایان نزدیک تر از آن است که واقعیت دارد.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز فکر می کنید که اگر از برنامه ریزی خاصی پیروی کرده و اولویت ویژه ای برای خود تعیین کنید به چیزهایی که می خواهید می رسید. حقیقت این است که واقع بین بودن از کامل بودن اهمیت بیشتری دارد. البته نامرتبی و بی برنامه کار کردن هم توصیه نمی شود. فقط در حالیکه با خودتان صادق هستید کاری را که می توانید به نحو احسن انجام دهید.

 

فال متولدین شهریور:

 زندگی چشم اندازهای جدیدی را به شما نشان می دهد بهتر است چشمان خود را برای دیدن این مناظر آماده کنید. در گذشته سرنوشت شرایط سختی را به شما تحمیل کرده بود اما در این روزها پاداش صبر و استقامت خود را خواهید گرفت. دنیا دوباره محدودیت هایی را برای شما در نظر گرفته است، اما اگر شما دوباره با صبر و استقامت همیشگی تان پیش بروید پاداشی که در مرحله بعدی می گیرید خیلی بزرگ تر خواهد بو

 

فال متولدین مهر:

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز سعی می کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی شود، اما باعث می شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات تان را برای خود نگه می دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می بردند توجه کنید.

 

فال متولدین آذر:

اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

فال متولدین دی:

امروز یک آدم سمج می تواند برای شما محدودیت ایجاد کند، البته شما هم فرصت فرار کردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است که در مورد نظرات خود پافشاری کنید، اما باید یاد بگیرید که این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید که وقتی ایده خوبی دارید و کسی هم ازتان پشتیبانی می کند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می توانید از خود بی خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می شود شما را بسیار غافلگیر می کنند، به اندازه شما آسان گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می کنند کناره گیری کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز موضوع درباره چیزی نیست که می گویید بلکه درباره چیزی است که نمی گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.