فال امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما ناراحت و آشفته اید، برای اینکه واضح بیان کردن خواسته هایتان تبدیل به کار خیلی سختی شده است. بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است. باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود. لازم نیست برای اینکه افراد دیگر با توجه به واکنشهای شما بفهمند که شما کمی هم انعطاف پذیری دارید از خواسته های خود بکاهید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می شود شما جدی تر می شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات های کاری تان برسید و چون نمی توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که چه چیزی به نفعتان است.

 

فال متولدین خرداد:

اکنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت های دنیایی با هم روبرو شده اند و شما توانایی این را دارید که در سرمایه گذاری های بزرگ پول خرج کنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه های خود ا چک کرده باشید، ولی به راحتی می توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید کنید. اما شاید شما به اندازه ای که خودتان فکر می کنید زمان کافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید که نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.

فال متولدین تیر:

امروز کار کردن شما را ناراحت می کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم تر است.

 

فال متولدین مرداد:

درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می کنید، می توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می اندازد.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز اصلا نمی خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

 

فال متولدین آبان:

 

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.

 

فال متولدین آذر:

این چند روز روابط دوستانه شما نسبتاً به زندگی تان شکل بخشیده اند، اما شما تصمیم گرفته اید به آرامی و با ملایمت رفتار کنید. امرزو شما قادر هستید براساس آگاهی و دانشتان تصمیمات خوبی بگیرید، چراکه ماه به نشانه شما بازگشته است و در نتیجه به خلاقیتتان اضافه می شود. فقط حواستان باشد خیلی تنبلی نکنید، وگرنه فرصت و موقعیت خیلی خوبی را از دست خواهید داد.

فال متولدین دی:

تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می دهید که استعدادهای خلاقانه تان را گسترش دهید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز از فرصت های زیادی که برایتان بوجود می آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال، اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می کردید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت هایتان می پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می دهید که دوست تان داشته باشند.