فال امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی هایتان ممکن است از آنچه که امروز می گویید برداشت غلطی کند و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی بگیرید که این تصمیم می تواند بر خانواده تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

 

فال متولدین خرداد:

شما اغلب قادرید که زندگی آینده خود را تصور کنید واین خلق و خوی شما را از دیگران متمایز می کند. به هر حال ماه کامل سازگار و موافق نشان تان به شما یادآوری می کند که باید یک پای خود را در آینده گذاشته و دیگری را در لحظه حال! از این طریق، می توانید آرزوهای خستگی ناپذیر خود را برای فردایی بهتر و آینده نوع بشر ادامه دهید، اما در روند کار واقع بین باشید و انتظار زیادی نداشته باشید!

فال متولدین تیر:

با وجود اینکه خودتان می دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

 

فال متولدین مرداد:

آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی تان به شما یاد دهند.

 

فال متولدین شهریور:

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما واقعاً نیاز دارید که به افراد خانواده تان و یا به یک دوست صمیمی کمک کنید؛ حتی اگر این کار باعث شود از استراحت کردن صرف نظر کنید ولی نمی توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی کنید در مورد جواب خود فکر کنید. اما هنوز هم کار درست این است که قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه ریزی ثابتی دادشته باشید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

 

فال متولدین آذر:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

فال متولدین دی:

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

 

فال متولدین بهمن:

در یک تسلسل ماندن می تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشکل کند، به خاطر اینکه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمرکز روی یک کار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری که دیگران روی شما وارد می کنند را حس می کنید و تمام تلاش تان را می کنید تا این مشکل را حل کرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین، کوتاه ترین راه می تواند شما را کاملا از مسیرتان منحرف کند. اگر تمرکزتان کم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نکنید، فقط سعی کنید تا تمرکز خود را روی کارتان برگردانید و به جلو حرکت کنید تا ببیند چه پیش می آید.

 

فال متولدین اسفند:

در حال حاضر شما نمی خواهید دیگران به خاطر حمایت های عاطفی به شما تکیه کنند ولی در هر صورت امروز این اتفاق می افتد. تجربه شما همراه با استعداد ذاتی شما برای رهبری کردن و همچنین درستکاری شما، از شما فرد بسیار قابل و کاردانی ساخته که می توانید در محل کار به همکارانتان کمک کنید. فقط فراموش نکنید اگر شما کار مثبتی برای دیگران انجام دهید، بهتر می توانید به نیازهای عاطفی خودتان هم توجه کنید.