فال امروز پنجشنبه ۲۳ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً بهش ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می دهد بهترین پاداش برای شماست.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز روز خیلی زیبایی خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتی که دیروز برایتان مشکل ساز بودند راحت تر کنار بیایید. شاید این کار ابتدا به نظرتان سخت بیاید، ولی هرچه جلوتر می روید راحت تر می شود. کار کردن با دیگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شاید نتوانید تمام برنامه های خودتان را عملی کنید. با کمی انطاف پذری می توانید هر دوی اینها را با هم داشته باشید.

فال متولدین خرداد:

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان های سرنوشت درام خود وارد زندگی تان می شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

فال متولدین تیر:

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می کنید تمام خواسته های اطرافیان تان را برآورده کنید. اما این کاری که می کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف هایش دارید.

فال متولدین مرداد:

هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگی ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبهه ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنی های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.

فال متولدین شهریور:

امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.

فال متولدین مهر:

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت های اجتماعی نشوید، می توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق های افراد دیگر نیازی ندارید.

فال متولدین آبان:

امروز شما با موج تازه ای از احساسات روبرو شده اید که اگر زیاد مقاومت نکنید این  حس های جدید می توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود این اگر با این احساسات بجنگید، خود را گرفتار جنگی بی نتیجه کرده اید، چرا که نمی توانید آنها را سرکوب کنید. پس بی جهت انرژی خود را تلف نکنید که از پس آن بر بیایید و انرژی خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

فال متولدین دی:

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛  یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

فال متولدین بهمن:

امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی توانید در برابر وسوسه های درونی تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان های دور و دراز ذهن خود سیر می کنید، منطق را پیشه خود سازید.

فال متولدین اسفند:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می شود.