فال امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می توانید در ذهن خود به هر جا که می خواهید سفر کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

نگرش های مثبت شما نسبت به زندگی به خصوص اگر از اهداف اصلی خود دور نشوید، امروز به ثمر می نشیند. اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید خیلی زود و در اوایل روز این کار را بکنید، برای اینکه اگر معطل کنید نزدیک بعد از ظهر ممکن است دیدی منفی پیدا کنید. در حالیکه نگرش های منفی را به مثبت اندیشی تبدیل می کنید، سعی کنید واقع بین باشید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شما سعی می کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف ها و ایده های زیادی دارید، اما نمی توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.

فال متولدین تیر:

در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

 

فال متولدین شهریور:

شما هم اکنون کمی عصبانی هستید! برای اینکه می دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما احساس می کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است. متاسفانه احساس تان به شما  درست می گوید زیرا تمام برنامه هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی باشد بهتر است برنامه ریزی هایتان را به تعویق بیندازید.

 

فال متولدین آبان:

سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می دهید کاهش دهید.

 

فال متولدین آذر:

شما می توانید امروز مانند بوکسور حرفه ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می کنید. عقاید قوی و سرسختانه تان به شما این توانایی را می دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه ای انرژی خود را هدر دهید که می دانید هیچ برنده ای ندارد. راه زیرکانه ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

فال متولدین دی:

شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می تواند کمی تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

 

فال متولدین بهمن:

ظر شما درباره عشق می تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید:رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می پرسید چگونه؟  به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز اهداف بلند مدت تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.