فال امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می کنید می بینید راحت تر به نظر می رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

زندگی امروز برای شما مثل نفس کشیدن در هوای تازه می باشد و افکار شما مثل پرنده ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می کنند. اما همه چیز آن طور که به نظر می رسد آرامش بخش نیست. بری اینکه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور کردن هستند. تلاش کنید که به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه ممکن است شما در این چند روز توانایی سرکوب کردن آنها را پیدا کنید، اما بهتر است به جای اینکه صبر کنید که احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما به طور طبیعی کنجکاو هستید، اما این حس کنجکاوی شما تبدیل به فکری دائم درباره مسافرت های خارجی، جستجو و افکار بزرگ شده است. این موضوعات می تواند به شما کمک کند که از این افکار نگران کننده ای که الان درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار کردن از وظایف و مسئولیت هایی که در خانه دارید به آن آسانی که فکر می کنید امکان پذیر نیست. ظاهرا، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار آسان تر از این است که تلاش کنید کاری را حتما همین امروز تمام کنید.

فال متولدین تیر:

واقع بینی برای شما از اهیمت ویژه ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می تواند مشکل ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده ای شما را ناراحت می کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر  هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

 

فال متولدین مرداد:

اگر واقعا فرشته ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می نشینند. به نظر می رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما خیلی حساس شده اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می شود. در عوض به دنبال راه هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

 

فال متولدین مهر:

همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمین خانه رازهای شما، شما دوست ندارید که با شخص دیگری درباره نیازهایتان صحبت کنید. وقتی شخص دیگری می داند که شما چه می خواهید، باید احساس خوبی داشته باشید، اما شاید به نتیجه ای که دوست دارید نرسید. تصور نکنید که استقبال گرمی از شما می شود، زیرا رابطه های دوستی موقتاً سرد شده است. با وجود این صحبت کردن در مورد احساسهایتان به طور منطقی می تواند در آینده برایتان مفید باشد.

 

فال متولدین آبان:

 

باوجود اینکه شاید شما نفهمید که در لحظه حال چه فشارهایی بهتان وارد می شود، اما به طور کامل از نیازهاتان اطلاع دارید. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نیستند که آرزوهای قلبی تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما می توانید با نشان دادن تمایلتان به صبرکردن برای رسیدن به رضایت از فشاری که بهتان اعمال می شود بکاهید. صبر و شکیبایی شما برای عوض کردن شرایط کافی است و بهتان اجازه می دهد به چیزهایی که می خواهید برسید.

 

فال متولدین آذر:

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون،  به هر حال، به نظر می رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است، برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می آید حرکت کنید. شما همیشه می توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال متولدین دی:

آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است که این مانع معمولاً در طول روز باعث می شود که شما از رویاهایتان غافل بمانید. اکنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، که این موضوع تصمیم گیری را برای شما مشکل می سازد. چون که امروز همه چیز از آن چیزی که واقعاً هست بهتر به نظر می رسد، شما با مشکل مواجه خواهید شد. قبل از اینکه بخواهید حرکتی مهم را شروع کنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه ای درنگ کنید.

 

فال متولدین بهمن:

درست از زمانیکه شما احساس می کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت ها به روی تان باز می شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما  اکنون حتی نمی توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید. حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن  خوب فکر کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. سکوت بهترین کار ممکن است!

 

فال متولدین اسفند:

هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می کنید چیزهایی را که نمی خواستید کسی بداند را هم فاش می کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.