فال امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس‌العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر اخیراً کاری خلاقانه انجام داده اید یا نوشته ای در مورد شغلتان داشتید، امروز کمی خسته می شوید و نمی توانید حتی پشت کامپیوتر بنشینید. باید از خودتان بپرسید که انجام کدام کارها امروز از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است. بهتر است تا فردا صبر کنید. همچنین امروز فرصت خیلی خوبی در اختیار دارید تا احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و برای یک بار هم که شده نگران آنچه می خواهید بگویید نباشید. حس هارمونی و گرمای زیادی در شما وجود دارد و این حس مسری است. شاید تابحال با این لحن با عشقتان صحبت نکرده بودید و او می خواهد چنین چیزی را تجربه کند. تردید به دل راه ندهید.

 

فال متولدین خرداد:

وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.

فال متولدین تیر:

اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می‌توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می‌کنید، نترس و جسور باشید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

 

فال متولدین مهر:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

 

فال متولدین آذر:

در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

فال متولدین دی:

پنهان کردن احساساتتان کاری محتاطانه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشید فرد تأثیر گذاری باشید. اما وقتی شما احساسات خود را سرکوب نکنید، شادتر ، سالم تر و در محل کار فرد مهم‌تری خواهید بود. باوجود این زیاد هم خوب نیست که با صحبت کردن در مورد پیشرفتهای شخصی‌تان همکارانتان را خسته کنید. حقیقت را به آنها بگویید، اما حس کنجکاوی آنها را  کاملاً ارضا نکنید تا بعداً پشیمان نشوید.

 

فال متولدین بهمن:

تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد که شما اکنون نمی‌خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز می‌دانید که چه کارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست که آن کارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و تفریح که ظاهراً این روزها هرجا می‌روید دنبالتان می‌کنند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آنها کلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز کردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.