فال امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت :

شما امروز کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید و در عین حال لبخند لحظه‌ای از روی لبان‌تان محو نمی‌شود، اما افراد دیگر شاید زیاد بهتان توجه نکنند! حتی اگر آنها از شما جواب سرراست و مستقیم بخواهند، شما با نرمی و انعطاف پذیری از این تحقیق و کنکاش عقلی آنها سرباز می‌زنید. اما باید کمی بیشتر حواستان را جمع کنید، برای اینکه امکان دارد بعضی افراد چنان شاخک‌های حساسی داشته باشند! که حتی بدون اینکه بفهمید به فایل آدرسها و یا باکس میلتان دسترسی پیدا کنند!! اگر واقعا نمی‌خواهید که کسی به زندگی خصوصی تان سرک بکشد پس حفظ کردن حریم‌ها ایده عاقلانه‌ای است.

فال متولدین خرداد :

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی  کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال متولدین تیر :
ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

فال متولدین مرداد :

ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.

فال متولدین شهریور :

 معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

فال متولدین مهر :

این طور که معلوم است استرس ها و نگرانی های اخیر شما آخرین بخش از پریشانی هایی بود که مانع رسیدن شما به شادی و نشاط می شد، اما بدون اینکه چیزهایی را که تاکنون به دست آورده اید را از دست بدهید. این ناخشنودی شما ممکن است باعث این شود قبل از فکر کردن راجع به عاقبت کار، آن را انجام دهید.اما رفتاری که بدون اندیشه باشد شما را از هدف تان دور می کند.ریسک کردن هم بدون اینکه به عواقبش فکرکنید بدترین کاری است که می توانید انجام دهید پس نخواهید که هر چیزی را یکباره تغییر دهید.

فال متولدین آبان :

امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه کرده باشید چه نکرده باشید، شما را مست و سرخوش می‌کند! شما می‌توانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینکه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید. دوستی شما از هر نوعی که باشد فرقی نمی‌کند، تا موقعی که اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا کنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل می‌شود.

فال متولدین آذر :

 در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

فال متولدین دی :

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

فال متولدین بهمن:

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال متولدین اسفند :

امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.