فال امروز پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز روزی است که می توانید همه آن را در اختیار داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی کرده بودید که با خانواده تان در خانه استراحت کنید، می توانید این کاررا بکنید. اگر می خواستید که با دوست تان کاری انجام دهید، این نیز ممکن است. یا می توانید تکالیف تعیین شده ای را که هنوز تمام نکرده اید به پایان ببرید. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولویت قرار دهید، خوشبختانه نیازی ندارید که که یک چیز را به جای همه چیز انتخاب کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

با وجود اینکه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یک مهمانی شرکت کنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موکول کرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف کیند. شما کارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی که بهش نیاز دارید ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شرکت کردن در جمع و تفریحات کردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.

 

فال متولدین خرداد:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال متولدین تیر:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

 

فال متولدین مرداد:

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

 

فال متولدین شهریور:

 شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده اید. درحال حاضر شما واقعاً می خواهید به دور و بری های خود اطمینان کنید که این موضوع می تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت های شخصی می تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

 

فال متولدین مهر:

یک رسوایی مربوط به ستاره ای که تحسینش می کردید در صدر اخبار قرار می گیرد. شاید سرخورده شوید. فعلاً پیش داوری نکنید. شاید بیشتر آنچه می شنوید غیبت یا اطلاعات نادرست باشد. باید بر اساس اطلاعات درست و واقعیات قضاوت کرد. امروز همکاری با دیگران به شما اطلاعات خلاقانه ای می دهد که امروز به آن احتیاج دارید. اگر سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، نقشه هایتان نقش بر آب می شود. باید از دیگران ایده بگیرید. نظر دیگران را بپرسید. امروز بحث رابطه شما مبتنی بر بده و بستان است. می دانید که احساسات خاصی نسبت به او دارید، ولی بیان این احساسات از ترس سرخوردگی برایتان سخت می شود. نترسید و حرفتان را بزنید. قطعاً پاسخ مثبتی می گیرید.

 

فال متولدین آبان:

شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید،  برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه  ساحل خوشبختی در انتظار شما می باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

 

فال متولدین آذر:

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت های شما در جهتی قرار گرفته داند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می شود. و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

فال متولدین دی:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

فال متولدین بهمن:

حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه ای خلاقانه خوش بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

 

فال متولدین اسفند:

رئیس شما نمی تواند به آن شکلی که شما می خواهید ازتان حمایت کند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه هایتان مخالف است. دلیل او هرچه که باشد فرقی نمی کند، شما فقط برای اینکه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر کار کنید!! فراموش نکنید رابطه درست و مطمئن بین شکست و موفقیت فرق می گذارند.