فال امروز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز روز خیلی زیبایی خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتی که دیروز برایتان مشکل ساز بودند راحت تر کنار بیایید. شاید این کار ابتدا به نظرتان سخت بیاید، ولی هرچه جلوتر می روید راحت تر می شود. کار کردن با دیگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شاید نتوانید تمام برنامه های خودتان را عملی کنید. با کمی انطاف پذری می توانید هر دوی اینها را با هم داشته باشید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از  این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول  این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می دهند.

 

فال متولدین خرداد:

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می کنید چه باید بکنید، می توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال متولدین تیر:

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می دهد، اما فریب کسانی که از لباس های جدید امپراطور تعریف می کنند را نیز نمی خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می برد.

 

فال متولدین مرداد:

امروز به نظر می رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما  به نظر می رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این  موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد، اما  شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست  زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

 

فال متولدین مهر:

شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده ای نداشته اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

 

فال متولدین آبان:

 

متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

 

فال متولدین آذر:

 امروز شما در کارتان کمی به مشکل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور که انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه کارتان به جاهای باریک نمی کشد!! به جای اینکه برای چیزهایی که دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین کنید. از توانایی های جسمانی طبیعی خود استفاده کرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشکل بیرون آورید.

فال متولدین دی:

شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی کنید. خوشبختانه، تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته ها بیشتر می شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید، بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.

 

فال متولدین بهمن:

مواظبت کردن از کسانی که دوستشان دارید کاری است که خوب از عهده اش بر می آیید، بنابراین کاملاً طبیعی است که امروز در محل کار هم این کار بکنید! شما احساس خیلی خوبی به خودتان خواهید داشت، چراکه می توانید بدون نگران شدن به خاطر اولویت هایتان کارتان را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در جامعه حضور داشته باشید و به خودتان هم توجه کنید!

 

فال متولدین اسفند:

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.