فال امروز شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز احتمالا پیغام های در هم و نامفهومی در محل کار دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی گیج کننده باشند. برای برطرف کردن این ابهام ها، زمان بگذارید. فضای مه آلودی که امروز با آن درگیر هستید در ارتباط های شما نیز وجود دارد. بهتر است همه کارها و وظایف خود را دوباره چک و با خود مرور کنید. سعی کنید تا حد امکان در دسترس باشید و با اطرافیان رفتار مناسبی داشته باشید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

 

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

 

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

 

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

هرچند منطقی و عملگرا بودن ویژگی های ذاتی یک دی ماهی هستند، باید اعتراف کنید که گاهی رویاپردازی لذت بخش است. تا حالا شده است از رویاپردازی راجع به چیزی که فکر می کنید به دست آوردنش سخت است ترسیده باشید؟ زمان در حال گذر است، به خواسته هایتان فکر کنید، آنها را یادداشت کنید، برایشان برنامه بریزید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. و مطمئن باشید از آنچه دنیا برای شما در نظر گرفته است شگفت زده خواهید شد. برای فردی منطقی و جدی مثل شما، امروز از آن روزهایی است که احساسات و خلاقیت برانگیخته شده را باید گرامی داشت. به این سؤالها خوب فکر کنید: آیا از روابط فعلی خود احساس رضایت دارم؟ چگونه می توانم در روابط خئد شوخ تر و راحتتر باشم؟ با خودتان مهربان باشید و برای تجربه های جدید آماده شوید.

 

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

بال های پروانه ای خود را باز کنید! امروز شما در مرکز توجه ها قرار دارید. در هر جمعی حاضر شوید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. امروز دوستان صمیمی و خیلی خوب برای خود پیدا خواهید کرد. یا اینکه دوستان قدیمی و خیلی نزدیک، از شما دعوت می کنند تا در جمع آنها باشید. با قبول کردن این دعوت، بهترین لحظه ها را برای خود رقم خواهید زد. مراقب زبان خود باشید. امروز باید با احتیاط زیاد حرف بزنید و واکنش نشان دهید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز دلتان می خواهد در مورد خودتان، نقشه هایتان و اینکه چه کسی هستید و چه کارهایی می کنید با دیگران صحبت کنید. شما از قوانین، مرزها و هر چیز دیگری که شما را محدود کند متنفرید و این مسئله می تواند امروز در خانه برای شما مشکل ایجاد کند و جو ناراحت کننده ای به وجود بیاورد؛ بهترین کار برای جلوگیری از این وضعیت این است که با اعضای خانواده حرف بزنید و حدود و مرزها را مشخص کنید و به آنها بگوئید هر چند که دوستشان دارید اما هر دو طرف باید این حدود را رعایت کنند. امروز اگر دلتان می خواهد کاری درست و کامل انجام شود، بهتر است خودتان آن کار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار نکنید. مجردها اگر یک رابطه پایدار می خواهند امروز را دست نگه دارند، فردا روزی بهتر با موقعیت هایی بهتر خواهد بود.

 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

 

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌آید به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به آنها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

چشم و گوشتان را خوب باز کنید، چرا که اخبار و اطلاعات مفیدی در رابطه با پروژه هایی که در دست اقدام دارید به دست خواهید آورد. امروز خلاقیت شما برای آغاز یک کر یا پروژه جدید در اوج است، اما این کافی نیست. بهتر است برای انجام این کار با شخصی که مهارت و ارتباطات لازم را دارد شریک شوید. شما به طور معمول انسانی واقعگرا هستید، اما بد نیست گاهی به رویاپردازی مشغول شوید، به ویژه اگر شانس به تحقق پیوستن آنها وجود داشته باشد. امروز ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوید که شاید زیاد توجه شما را جلب نکند، اما این فرد می تواند چراغ خطری برای سایر خواستگاران شما باشد و باعث شود دست بجنبانند.

 

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.